Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری برنامه «دست فرمون» با حضور کامبیز دیرباز (مجری)، محمود محمودی (تهیه‌کننده)، مسعود صنم (کارگردان)، بهنام صفاریان‌پور (کارشناس-مجری) در سالن اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد.

محمود محمودی (تهیه‌کننده دست فرمون) در ابتدای این نشست گفت: چیزی که من امروز از تماس مخاطبان شنیدم، تشکر مردم برای ایجاد یک برنامه شاد و جدید بود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پخش برنامه مردم تازه فهمیدند می‌توانستند با ماشین‌های خود وارد مسابقه شوند و ثبت‌نام کنند و پیگیر فصل جدید این برنامه بودند‌.

مسعود صنم کارگردان این مسابقه نیز در ادامه بیان کرد: بیشتر مردم در تماس‌های تلفنی‌شان به ما لطف داشتند اما انتقادهایی هم به ما وارد شد. تقاضا برای ثبت‌نام زیاد بود که در آینده درباره آن توضیح می‌دهیم و انتقادات دوستان را حتما در جلسه با دوستان مطرح می‌کنیم.

در ادامه این نشست کامبیز دیرباز، مجری مسابقه نیز مطرح کرد: تلویزیون یک چیزی است که در زندگی مردم طنیده شده است. کسانی با من تماس گرفتند که می‌گفتند تمام دلخوشی ما تلویزیون است. مسئولیت تهیه برنامه روی دوش ما سنگینی می‌کند. تماس‌های مردمی حاوی نکات جالب و بامزه‌ای بود و بیشتر درباره نحوه شرکت در مسابقه می‌گفتند و تازه فهمیدند که می‌شود با خانواده و ماشین شخصی شرکت کرد‌. ادامه این برنامه بستگی به کنداکتوری دارد که بعد از عید به ما می‌دهند. امیدوارم اتفاق خوبی برای تلویزیون و مسابقه ما در سال آینده رخ بدهد.

بهنام صفاریان‌پور مجری کارشناس این مسابقه ضمن تشکر از روی آنتن بردن این برنامه و حمایت سازمان گفت: سعی می‌کنیم علاوه بر مسابقه و رقابت نکات ایمنی و... را به مخاطبان آموزش دهیم. خوشحالم که مردم فهمیدند این ورزش متعلق به قشر خاصی نیست و همه می‌توانند با هر ماشینی در این مسابقه شرکت کنند. سعی می‌کنیم این برنامه را با نظرات مردم پیش ببریم.

کامبیز دیرباز درباره پذیرفتن اجرای این مسابقه گفت: پیشنهاد اجرا در تلویزیون داشتم. به عنوان مثال پیشنهاد اجرای مسابقه ایران که به مرحله تولید رسیده است را داشته‌ام اما به دلیل علاقه‌ای که به حوزه رانندگی دارم وارد اجرای این مسابقه شدم. از روز اول گفتم که چون تخصص اجرا ندارم از من ایراد بگیرید اما مدل اجرای مسابقه کلاسیک نیست و بیشتر من میزبان هستم تا مجری برنامه.

تهیه‌کننده دست فرمون درباره طراحی این مسابقه توضیح داد: دست فرمون را به گونه‌ای طراحی کردیم که برای خانواده باشد‌. مرحله به مرحله پیست را سخت‌تر کردیم و شرایطی ویژه‌ای برای آن گذاشتیم. همچنین مربیانی برای دوستان در نظر گرفتیم که آسیبی به شرکت‌کنندگان وارد نشود.

امیرحسین بزرگ زادگان مدیر رسانه و فضای مجازی درباره بعد اطلاع‌رسانی درباره فصل بعد این مسابقه عنوان کرد: در این برنامه فضای تعاملی با مخاطبان کم بود و تنها ارتباط ما با مخاطبان اینستاگرام بود. در کل این مسابقه یک تجربه جدیدی بوده و قرار است در فصل بعد تعامل بیشتری با رانندگان حرفه‌ای و خانواده‌ها داشته باشیم.

کامبیز دیرباز در ادامه این نشست بیان کرد: اساسا برنامه‌های نوپا قدری طول می‌کشد تا جا بیفتد. همچنین این برنامه تخصصی بوده و از این جهت باید مخاطبان تخصصی خود را داشته باشد. اما برای تقویت مخاطبان بخش شرکت‌کنندگان خانوادگی بود که به این ترتیب بتوانیم مخاطبان بیشتری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این ما دو بدشانسی کنداکتوری را در آنتن داشتیم. اول اینکه شروع برنامه مصادف با قطعی اینترنتی در حوادث آبان‌ماه همراه شد و جامعه ملتهب بود. دومین اتفاق شهادت حاج قاسم سلیمانی بود که مجددا پخش برنامه متوقف شد. اکنون دو هفته است که حس می‌کنم مخاطبان بیشتری را جذب کردیم و شکرخدا اتفاقات خوبی در حال انجام است.

دیرباز در ادامه بیان کرد: البته من یک گله‌ای هم دارم. به طور کلی ما در ماه رمضان شاهدیم که همه شبکه‌ها برای یکدیگر تبلیغ می‌کنند اما به نوعی تیزر این برنامه از شبکه‌های دیگر پخش نشد که اتفاق خوبی نبود.

 وی همچنین درباره اینکه چرا خودش دست فرمون خود را محک نمی‌زند، گفت: به فکر این هستیم که برای یک ویژه برنامه خاص من به همراه چند تن از همکاران با هم مسابقه دهیم. درباره شرکت‌کنندگان خانم نیز باید بگویم که واقعا قوی هستند و اکثرشان به مراحل نهایی راه پیدا کرده‌اند.

کارگردان دست فرمون درباره مسابقه نیز بیان کرد: موضوع این برنامه تخصصی بود و گپ‌و‌گفت‌های برنامه هم صحبت درباره مسایل روز جامعه بود. ما سعی کردیم جذابیت را در خود مسابقه ایجاد کنیم. بهنام صفاریان نیز به ذکر نکته‌های تخصصی می‌پرداخت که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

تهیه‌کننده دست فرمون درباره فصل جدید این مسابقه مطرح کرد: طراحی فصل بعد این مسابقه انجام و آماده شده است. همچنین صحبت‌هایی نیز شده اما پخش مسابقه بستگی به کنداکتوری دارد که شبکه در اختیار ما قرار می‌دهد. در این برنامه سعی کردیم گستردگی جغرافیا را رعایت کنیم. لازم است بگویم در فصل بعدی نیز خانم‌ها می‌توانند در برنامه حضور داشته باشند.

دیرباز در پاسخ به این پرسش که چه زمانی خود در مسابقه شرکت می‌کند، گفت: اگر ویژه برنامه خاصی پیش بیاید، علاقه دارم با دوستانم مسابقه بدهم. درباره حضور خانم‌ها در مسابقه نیز درست است که حضور کمتری دارند اما همه آن‌هایی که هستند تا الان حذف نشده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نشست خبری کامبیز دیرباز دست فرمون کامبیز دیرباز شرکت کنندگان دست فرمون مسابقه نیز شرکت کنند فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون

مجری برنامه سلام «صبح‌بخیر» گفت: من بعد از برنامه «دورهمی» خیلی آسیب دیدم. بی‌نهایت از اعتماد و حمایت دیگران ضربه خوردم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ژیلا صادقی، مجری تلویزیون در برنامه «برمودا» در پاسخ به این سوال که شما از اعتماد به دیگران ضربه خوردید؟ آیا آنها را بخشیدید؟ گفت: بی‌نهایت از اعتماد و حمایت دیگران ضربه خوردم. بله، برای آرامش حال خوبه خودم آنها را بخشیدم. یکبار به حرم امام رضا (ع) رفتم و آنجا آنها را بخشیدم. دلم می‌خواهد مردم بدانند من اگر در «دورهمی» خیلی شاد بودم، واقعاً شاد نبودم. چون مردم در دوران کرونا در شرایط بد بودند، دلم نمی‌خواست از غصّه‌هایم بگویم. آن زمان شروع تلخ اتفاقات زندگی‌ام بود.

صادقی ادامه داد: من پروسه سخت مادری را طی می‌کردم، ولی این قصه ناکام ماند و بسیار اذّیت شدم. اما در برنامه شاد صحبت کردم و خندیدم. دلم می‌خواهد مردم بدانند برنامه‌های تولیدی دو تا سه ساعت ضبط می‌شود، بعد از آن ۶۰ دقیقه درمی‌آورند. من سخت مورد قضاوت واقع شدم. هیچ سکویی هم نداشتم، تا از خودم دفاع کنم. اگرچه اطرافیانم در جریان بودند، ولی عوام نمی‌دانستند. الان هم که یکسری اتفاقات می‌افتد، باز نبش قبر می‌کنند. مثلاً می‌گویند او همان دختر پررویی است، که در «دورهمی» دور برداشته بود و اجازه صحبت نمی‌داد. مردم فکر می‌کردند من غمی ندارم و سرخوش و خوشحال هستم.

این مجری افزود: مخاطب هم گناهی ندارد. او آن چیزی را که می‌بیند، قضاوت می‌کند. اینکه یک سوالی پرسیده می‌شود و شما جوابی را می‌دهید، اما ابتدای آن را حذف می‌کنند، وسط گفتگو را منتشر می‌کنند. به همین دلیل، از مردم خواهش می‌کنم قبل اینکه قضاوت کنیم، از شعورمان وام بگیریم، اگر شعورمان به ما اجازه قضاوت را نداد، سکوت کنیم. اگر علاقه‌مند هستید درباره آن فرد بیشتر بدانید، خودتان تحقیق کنید.

وی با بیان اینکه من بعد از برنامه خیلی آسیب دیدم، توضیح داد: آسیبی که در دل یک آسیب بودم. با وجود اینکه مردم از قضیه باخبر شدند، تعداد خیلی کمی از من درخواست حلالیت داشتند. با خودم گفتم من هیچ سالی دعوت کسی را قبول نمی‌کردم، چرا قبول کردم مهمان این برنامه باشم؟

به گفته صادقی، چون ایام کرونا حرم امام رضا (ع) تعطیل بود، من پشت حرم حضرت ایستادم و چند روزی مهمان امام رضا (ع) بودم. من ساعت‌ها به صحن حرم نگاه می‌کردم و گفتم تو کمکم کن!

tags # ژیلا صادقی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • گرفتار قضاوت نادرست مخاطبان شدم + فیلم
  • چرا «زندگی پس از زندگی» هنوز پربیننده است؟