Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران از پیش‌بینی میوه کافی با کیفیت و قیمت مناسب در روزهای پایانی سال برای نوروز ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، محمد امامی امین معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران پس از بازدید از سردخانه‌های شهرستان ری که صبح امروز با همراهی اعضای کارگروه تنظیم بازار استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ایام پایانی سال اعضای کارگروه تنظیم بازار استان تهران از مراحل ذخیره‌سازی و نگهداری میوه شب عید در سردخانه ها بازدیدی کردند و از نزدیک شرایط این کار مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ذخیره‌سازی حدود ۴۵۰۰ تن پرتقال و ۳۵۰۰ سیب در سردخانه‌ها ادامه داد: میوه پیش‌بینی شده در ایام پایانی سال در ۶۵۰ نقطه غرفه و واحدهای صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر تهران عرضه می‌شود.

معاون استاندار تهران تأکید کرد: بر اساس بازدید و بررسی‌های صورت گرفته میوه تهیه شده برای نوروز ۹۹ به مقدار کافی و دارای کیفیت و قیمت مناسب است و انتظار می‌رود رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

امامی امین در پایان ابراز داشت: میوه مورد نیاز شب عید در شهرستان‌های استان تهران نیز به میزان مورد نیاز که از سوی فرمانداران اعلام می‌شود، بموقع توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کیفیت نوروز میوه استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی گفت: در ایام نوروز پنج میلیون مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داشته‌ایم. 

وی بیان کرد: آمارها نشان می دهد که در تعطیلات نوروز، یک میلیون بستری و ۱۸۰ هزار عمل جراحی انجام شده که ۱۳۰ هزار عمل جراحی اورژانسی و بقیه جراحی غیر اورژانسی بوده است. 

کریمی بیان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۰۶۰ بیمارستان فعال و ۱۶۰ هزار تخت نیز فعال بوده است.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در تعطیلات نوروز، ۲۳ هزار متخصص، ۱۰ هزار پزشک عمومیو  همچنین ۴۷۰۰ فوق تخصص در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مشغول به فعالیت بوده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت