Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:51:22 GMT

طرح مطالعه برند گردشگری فارس برگزیده ملی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۸۰۶۰

طرح مطالعه برند گردشگری فارس برگزیده ملی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موید محسن نژاد با اعلام این خبر گفت: تهیه برند گردشگری فارس به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری برای گردشگران ایرانی و خارجی، همواره مد نظر همه مسئولین و همچنین عموم علاقمندان به تاریخ، فرهنگ، هنر و ادب و شهروندان این استان و شهر شیراز بوده است.

او افزود: در همین راستا، این اداره کل با حمایت استانداری فارس، فاز اول مطالعه طرح برند گردشگری فارس را از اواخر سال ۱۳۹۶ در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی فارس ادامه داد: با توجه به توانمندی و پتانسیل‌های هنری و علمی که در دانشگاه هنر شیراز وجود دارد این دانشگاه به عنوان مجری این طرح انتخاب و کار مطالعاتی خود را آغاز کرد که با توجه به شرح خدمات در فاز اول، مطالعه طرح برند گردشگری فارس را به انجام رساند.

محسن نژاد تصریح کرد: در فرآیند مطالعه طرح، ادامه روش با رویکردی عملیاتی تر مورد درخواست این اداره کل به عنوان کارفرما و ناظر علمی قرار گرفت که این رویکرد طرح را به مراحل تکمیلی نزدیک کرده و امید است در فاز بعدی می‌تواند منجر به انتخاب الگویی بهینه برای برند سازی گردشگری فارس وثبت لوگو و شعار کارآمد برای این استان شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی فارس ادامه داد: این طرح با رویکردی استقرایی اکتشافی وفرایندی تعاملی در پی فهم ویژگی‌های شیراز بوده و به صورتی نظام مند داده‌های حاصل از مصاحبه‌های پیاده شده از حوزه‌های علمی مختلف و نظر سنجی از اساتید، متخصصین و کارشناسان، پروتکل‌های مشاهده شده را بررسی می‌کند و در پایان با تأثیر از نتایج بخش نظری، طراحی هویت بصری و شعار ویژه گردشگری شیراز را ارائه می‌کند که ادراک کیفیت میزبانی وجذابیت گردشگری را توسط گردشگر و در نهایت رضایت او از یک سو وتوسعه ارزش‌های میزبان را از سوی دیگر، به همراه خواهد داشت که می‌تواند در رشد فزاینده اقتصادی واشتغال زایی مستمر مؤثر واقع شود.

طرح مطالعه برند گردشگری فارس با تلاش مهشید بارانی عضو هیأت علمی دانشگاه هنر شیراز وتیم همراه به عنوان مجری طرح، مسلم باقری عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز دررشته گردشگری به عنوان ناظر علمی و محمد کاظم بهادری پور رئیس گروه مراکز وخدمات گردشگری معاونت گردشگری این اداره کل به عنوان ناظر اجرایی طرح در سه بخش مطالعه برندینگ، تحلیل فرصت‌های برندینگ و ارائه الگوهای طراحی برند در حوزه‌های مختلف گردشگری فارس وشهر شیراز انجام شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا گردشگری مد شیراز فارس مطالعه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برند گردشگری فارس اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: پرواز‌ها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز که از بامداد امروز جمعه به دلیل حفظ ایمنی کنسل شده بود از سر گرفته شد.
فخرالدین کشاورز گفت: طبق اطلاعیه شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران درباره تعلیق پرواز‌ها در چند فرودگاه کشور؛ فرودگاه شهید دستغیب شیراز به حالت تعلیق درآمده بود لذا پرواز‌ها در این فرودگاه به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه شده بود.
مدیرکل فرودگاه‌های فارس ادامه داد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز هم اکنون پذیرش مسافر دارد.

دیگر خبرها

  • از گلستان من ببر ورقی
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • سعدی‌پژوهان در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند