Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان ،بر اساس تصمیمات هیأت نظارت مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان در سال ۱۳۹۸، نظارت دقیق و مستمر بر طرح‌های واگذاری کشاورزی و غیر کشاورزی شهرستان شهرکرد انجام شد.
 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد گفت: تعداد ۱۰۰۱ مورد نظارت به عنوان سهمیه نظارت در کل استان در نظر گرفته شده است که از این تعداد سهم شهرستان شهرکرد ۲۷۳ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهندس رفیعی افزود: در سال جاری تعداد ۳۵۰ مورد نظارت انجام شد که بیش از ۱۲۸ درصد سهمیه ابلاغ شده بوده است و سطحی معادل ۳ هزار و ۴۳۱ هکتار را شامل می‌شود. وی گفت: کل نظارتهای انجام شده در استان تا کنون ۷۷۷ مورد بوده که این شهرستان علیرغم کمبود شدید امکانات به ویژه کمبود خودرو بیش از ۴۵ درصد نظارت‌های صورت گرفته کل استان را به خود اختصاص داده است.
 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد ابراز امیدواری کرد: با واگذاری این طرح‌ها شاهد تحول چشمگیر در افزایش میزان اشتغال‌های پایدار در سطح شهرستان باشیم.

48

کد خبر 1354586

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد

غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: ۱۰۱ فروند کشتی محصول غلات به وزن ۲۸۱ هزار تن فروردین ماه امسال  در بندر امیرآباد تخلیه شد.

او افزود:این غلات شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: این کشتی‌ها توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا در بهبهان
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب