Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@15:26:48 GMT

توقیف کالای قاچاق میلیاردی در داورزن

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۸۲۵۴

توقیف کالای قاچاق میلیاردی در داورزن

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل انواع کالای خارجی قاچاق خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ اکبر محمدآبادی  گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی "کاهک" در محور "داورزن-مشهد" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو کامیونت مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی مدارک راننده در بازرسی از این خودرو، انواع کالای قاچاق شامل یخچال، کولرگازی، تلویزیون، ماشین لباس شویی و جارو برقی فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند. این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند،گفت: یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. فرمانده انتظامی شهرستان داورزن در پایان خاطرنشان کرد: پدیده شوم قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه محسوب می شود لذا پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند با واردات کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد کند، برخورد خواهد کرد. منبع: پلیس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: داورزن کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۲۲ تُن و ۱۰۴ کیلوگرم کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی در مرز بازرگان خبر داد.

به گزارش صدا و سیما، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشور‌های همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری وارد گمرک مرزی بازرگان می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کالای خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی بعنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی گفت: در بررسی‌های اسنادی مشخص شد که کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک "HAIFA" محصول و ساخت رژیم جعلی صهیونستی (اسرائیل) است.

سردار بنی اسدی فر با اشاره به اینکه با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آیین نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، افزود: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرد و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضایی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضایی تشکیل شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراقب میوه‌های آلوده باشید مرگ خاموش با مصرف بي‌رويه كود شيميايي!

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات