Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در دوم اسفندماه 41 هزار و 126 دانش‌آموز رأی اولی به کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأی می‌دهند که این دانش‌آموزان پایه دوازدهم هستند و 18 سال تمام دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا سعدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: در دوم اسفندماه 41 هزار و 126 دانش‌آموز رأی اولی به کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأی می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این دانش‌آموزان پایه دوازدهم هستند و 18 سال تمام دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به تمرین دانش‌آموزان از دوره ابتدایی تا متوسطه برای شرکت در انتخابات، با برگزاری شوراهای دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: حضور دانش‌آموزان در پای صندوق‌های رأی شوراها، مجلس و پارلمان دانش‌آموزی تمرینی است تا در آینده، پای صندوق‌های رأی کشور حاضر شوند.

سعدی‌پور از دانش‌آموزان و فرهنگیان و اولیا خواست تا با حضور حداکثری و فعال در انتخابات دوم اسفند، واقعیت تجلی اراده‌ی ملت را در انتخابات به نمایش بگذارند.

وی از آمادگی مدارس منتخب استان به عنوان حوزه‌های انتخابیه در شهرستان‌ها و مناطق خبر داد و گفت: فرهنگیان مازندران در بخش‌های اجرا، نظارت و بازرسی نیز در این انتخابات حضور پررنگ خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن اشاره به 560 هزار دانش‌آموز و 36 هزار معلم در 4 هزار مدرسه استان، به رویکردهای اصلی آموزش و پرورش تحت مدیریت خود اشاره کرد و اخلاق‌مداری و مدرسه‌محوری را از مهم‌ترین‌های آن برشمرد و گفت:اخلاق‌مداری با صداقت، شفافیت، شایستگی و وفاداری به دست می‌آید.

از 2 میلیون و 434 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس در استان، 114 هزار نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس اداره آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش استان گفت: امتحانات شبه نهایی به منظور آشنایی دانش آموزان با مقررات امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ و سوالات مفهومی در پایه‌های دهم و یازدهم رشته‌های علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم و معارف اسلامی و ادبیات و علوم انسانی برگزار شد
نوراله کیانی افزود: آزمون شبه نهایی در ۲۵۱ آموزشگاه متوسطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
به گفته وی، دانش آموزان تا ۴ اردیبهشت در چهار عنوان درسی با هم رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور