Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی که کشور ما دارد و توطئه‌هایی که آمریکا و ایادی آن علیه کشور ما انجام می‌دهند، حساسیت انتخابات نسبت به گذشته بیشتر است.

وی افزود: به نوعی در انتخابات حضور مردمی و تمام اقشار مختلف جامعه جواب دندان شکنی به اقدامات کشورهایی است که علیه جمهوری اسلامی توطئه چینی می‌کنند، لذا حضور تک تک ما در پای صندوق رأی کمکی است به ضربه زدن دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: با توجه به شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی، مجلس می‌تواند در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی گام‌های مؤثری بردارد چرا که نماینده‌های مجلس به عنوان قانون گذاران مردم و نظام جمهوری اسلامی انتخاب شدند که می‌توانند قدم‌های مؤثری بردارند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: حضور ما در پای صندوق‌های رأی جواب قاطعی به دشمنان و ایادی آنها خواهد داد، به ویژه در ایام اربعین سردار شهید سلیمانی نیز هستیم و حضور ما به نوعی پاسداشت زحمات این شهید بزرگوار است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی جان خود را برای امنیت مردم گذاشت لذا حضور ما قطعاً در انتخابات به نوعی می‌تواند قدردانی از سردار شهید سلیمانی نیز باشد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به اقدامات نیروی انتظامی در انتخابات اشاره کرد و گفت: وظیفه نیروی انتظامی در چند مرحله تقسیم می‌شود که مرحله اول تأیید صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی اقدامات خود را انجام داده است و در مرحله دوم همین ایامی است که تبلیغات کاندیداها در آن قرار دارد که یکی از وظایف نیروی انتظامی نظارت بر اقداماتی که کاندیداها انجام می‌دهند.

این مقام انتظامی افزود: اگر تخلفات انتخاباتی در ایام تبلیغات مشاهده شود، گزارش تخلفات به هیئت نظارت اعلام می‌شود و این در دستور نیروی انتظامی قرار دارد.

وی به روز انتخابات اشاره کرد و گفت: تمام همکاران نیروی انتظامی در آماده باش ۱۰۰ درصدی به سر می‌برند و بحث حفاظت و کنترل شعبه اخذ رای به عهده همکاران نیروی انتظامی است.

وی خاطر نشان کرد: با تمام تلاش در خدمت رسانی به مردم حضور داریم، تا موضوع انتخابات را نیز پشت سر بگذاریم.

کد خبر 4857164

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر دولت مردمی به استان سمنان، در دومین روز سفر و در شهرستان دامغان، در منزل خانواده شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی از شهدای دوران دفاع مقدس که مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری نیز هست، دیدار و گفتگو کرد.   رئیس جمهور در این دیدار تربیت فرزندانی که نسل اندر نسل برای اعتلای نظام اسلامی آماده فداکاری و ایثار هستند را برای این خانواده مایه افتخار در دنیا و سعادت در آخرت دانست و از خانم طیبه شاکری مادر این شهیدان خواست که برای موفقیت دولت دعا کند.   خانم طیبه شاکری نیز در این دیدار با تشکر از حضور دکتر رئیسی ضمن بیان خاطراتی از فرزندان و نوه شهیدش، گفت که همچنان آماده فداکاری در راه دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است و تاکید کرد که حتی حاضر است تمام اموال و دارایی‌های مادی خود را نیز در این راه اهدا کند.

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران