Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:13:39 GMT

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۸۵۰۷

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ۹۹ در خراسان جنوبی از تاریخ یکم اسفند ماه اجرا خواهد شد.

علی تهوری، امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف اجرای این طرح اظهار کرد: با توجه به ضرورت استمرار نظارت و بازرسی بر بازار کالا و خدمات در این ایام به ویژه اقلام پر مصرف و خدمات اولویت دار و به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات، طرح نظارتی نوروز 99 از تاریخ یکم اسفند ماه 98 لغایت پانزدهم فروردین 99 در سطح استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی مردم در دو بخش کالایی و خدماتی از دیگر اهداف برگزاری این طرح نظارتی است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در اجرای این طرح دو محور عمومی شامل اطلاع رسانی، هماهنگی، برگزاری جلسات با دستگاه های ذیربط و تخصصی شامل برگزاری گشت‌های مشترک و بازرسی‌های نوبه‌ای و موردی در سطح استان مدنظر و در دستور کار این سازمان است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شهروندان و مصرف کنندگان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو مراتب را به سامانه ارتباطی 124 اعلام کنند تا ضمن بررسی گزارش، با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نوروز خراسان جنوبی طرح نظارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری