Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رضا حسن‌ زاده مربی امیدها توانست در شهرآورد این رده پرسپولیس را شکست دهد و به رتبه خوبی در جدول تیم‌های پایه برسد با وی در خصوص این پیروزی و همچنین شرایط آبی‌ها و عملکرد فرهاد مجیدی به صحبت پرداختیم.

 

*در دربی امیدهای موفق به شکست پرسپولیس شدید.

خیلی خوشحالیم که توانستیم به پیروزی برسیم به هر حال ما در جایگاه دوم جدول بودیم و پرسپولیس هم در مکان سوم به همین دلیل بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی در شهرآورد لذتی دارد که ف رقی نمی‌کند در تیم بزرگسالان باشی یا پایه‌ها. ما روی نکات ضعف این تیم کار کرده بودیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم و در ادامه توانستیم بازی را مدیریت کرده و سه امتیاز را کسب کردیم. 

 

*چرا اخراج شدید؟

به هر حال داور تشخیص داد که مرا اخراج کنند من فقط به ایشان گفتم اگر شما کارت زرد را زودتر به بازیکن می‌دادید او اجازه اعتراض به شما را نداشت. اما نمی‌دانم چرا داور رای به اخراج من داد. 

 

*فکر می‌کنید بتوانید قهرمانی رده امیدها را به دست بیاورید؟

اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم و منتظر هستیم ببینیم نیروی زمینی لغزش خواهد داشت یا خیر خیلی دوست دارم که بازیکنانم به این عنوان دست پیدا کنند زیرا توانایی کسب چنین عنوانی را دارند.

 

*قبل از شروع فصل گفته بودید چند بازیکن در تیم بزرگسالان تزریق خواهید کرد. 

الان هم روی حرف هستم در حال حاضر نزدیک به چند بازیکن از تیم امید در تمرینات بزرگسالان حضور پیدا می‌کنند تمام تلاش ما این است که این تعداد بازیکن را بیشتر کنیم. 

 

*از تیم بزرگسالان و عملکردش رضایت دارید؟

آنها توانستند تاکنون نتایج خوبی را به دست بیاورند و اگر بتوانند چنین روندی را ادامه دهند کسب یک عنوان خوب در پایان فصل دور از دسترس نخواهد بود.

 

*‌آیا عملکرد فرهاد مجیدی رضایت‌بخش بوده است؟

از زمان حضور فرهاد استقلال نتایج خوبی گرفت به شخصه خودم در چند تمرین این تیم حضور یافتم با انگیزه بسیار بالایی در تمرینات حضور دارم و همین یک قوت قلب برای بازیکنان است که آنها هم برای رسیدن به موفقیت تا آخرین لحظه مبارزه کنند.

 

*نبود شیخ دیاباته و قائدی چقدر در روند نتیجه‌گیری استقلال تاثیر است؟

به هر حال این زوج از ابتدای فصل توانسته عملکرد خوبی داشته باشد آنها به یک شناخت خوب از یکدیگر رسیده‌اند و نبود هر یک به تیم لطمه می‌زند امیدوارم که هر چه زودتر هر دوی این بازیکنان به ترکیب استقلال اضافه شوند البته که ارسلان مطهری توانسته به خوبی در ترکیب استقلال بدرخشد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شیخ دیاباته مهدی قائدی امیدهای استقلال رضا حسن زاده استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی