Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@09:24:33 GMT

ورود ۴ هواپیما به ناوگان کیش ایر با وجود تحریم‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۸۵۶۶

ورود ۴ هواپیما به ناوگان کیش ایر با وجود تحریم‌ها

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش از ورود ۴ فروند هواپیما به ناوگان کیش ایر در شرایط تحریم و از آماده سازی این ایرلاین برای واگذاری بخشی از سهام آن در بازار سهام خبر داد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم ناصر آخوندی اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های اصل 44 ، سهام کیش ایر به عنوان نخستین ایرلاین کشور در بورس عرضه خواهد شد که در این خصوص ساختار شرکت بر اساس استانداردها و چارچوب مقرراتی سازمان بورس و اوراق بهادار در حال اصلاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همزمان حرکت به سمت کاهش پروازهای چارتری و تلاش برای سودهی کیش ایر آغاز شده است. طی هشت ماه گذشته ظرفیت صندلی، مسافری و ناوگان کیش ایر توسعه و رشد دو برابری داشته و یک فروند ایرباس A321، یک فوکر F100 و دو فروند بوئینگ MD که زمینگیر بودند به ناوگان فعال این شرکت بازگشته است.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود : این روند بر درآمد زایی کیش ایر اثر مطلوبی خواهد داشت. صنعت هوایی دچار پیری شده و دانش ، تخصص، تجربه و پشت کار باید در کالبد مدیریتی صنعت تزریق شود.

آخوندی گفت: صنعت هوایی و ایرلاین داری در اکثر دنیا یا در ابتدا پول ساز نبوده و یا نمونه ها و الگوهای موفق آنها را می‌بینیم معیار ها و المان های اقتصادی صحیح در آنها اعمال شده است.

وی افزود: در کشور ما موارد و مسایل مختلفی درگیر هستند تا ایرلاین ها به سودهی عملیاتی رسیده و یا زیانده نباشند، به طور مثال در منطقه آزاد کیش، مراتب و ارتباطات گردشگری و جذب توریست و توسعه گردشگری دخیل هستند تا ایرلاین ها رسالت و سیاست خود را بر اساس آن طراحی کنند.

وی ادامه داد : قطعا در کلیه پروازهای انتظار سوددهی وجود ندارند و در مجموع میانگین عملکرد یک ایرلاین است که می توان آن را به سوددهی عملیاتی رساند، توسعه و پوشش جغرافیایی کشور، جذب توریسم و توسعه گردشگری نیز مهم است.

آخوندی تصریح کرد : بر اساس حرکت به اصل 44 قانون اساسی اقدامات و مقدمات لازم در خصوص اصلاح ساختار مالی و عرضه 10 درصد از سهام کیش ایر از طریق بازار سرمایه صورت گرفته و هماهنگی لازم با سازمان خصوصی سازی صورت گرفته است.

وی گفت: همانگونه که بارها مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرده، شفافیت و افزایش بهره وری از بزرگترین محورهای فعالیت سازمان منطقه آزاد کیش است که این فرآیند از مسیر بازار سرمایه تحقق می‌یابد و با عرضه کیش ایر عملیاتی می شود.

وی تاکید کرد: با ورود کیش ایر به بورس نخستین گام ورود صنعت هوایی به بازار سرمایه و بورس برداشته خواهد شد و خرسندیم که این پیشگامی از کیش ایر آغاز شده است.

وی با تاکید بر اقدامات مهم و مثبت انجام گرفته در زمان تصدی مدیرعامل فعلی کیش ایر، ضمن حمایت خود و سازمان از تیم مدیریتی کیش ایر عنوان کرد : سازمان منطقه آزاد کیش با نگاه و مداخله گردی در عرصه و صنعت توریسم و گردشگری علاوه بر اینکه به دنبال خدمات رسانی و ارائه سرویس شایسته به گردشگران و مسافرین داخلی و خارجی بوده، به دنبال این است که بتواند با ارتقا و کنترل کیفی کیش ایر ضمن رعایت ایمنی کافی پرواز برای مسافران، پروازی با ارامش و زبانزدی را برای گردشگران داخلی خارجی معرفی نمایند و امیدواریم با اقدامات و برنامه های در دست اقدام آینده شاهد بازگشت کیش ایر به روزهای اوج صنعت هوایی و پرواز درخشان آن بر فراز کیش و سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد کیش صنعت هوایی کیش ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی

یکی از خیران جزیره قشم در اقدامی خداپسندانه و در جهت کمک به توسعه ناوگان امدادی این جزیره، سه دستگاه آمبولانس به بهداشت و درمان قشم اهدا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، آیین الحاق یک دستگاه از آمبولانس‌های پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره قشم توسط یک از خیران امروز با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی و نظامی قشم برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مراسم اهدای این آمبولانس‌، اظهار داشت: سه دستگاه آمبولانس پیشرفته برای اضافه شدن به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم توسط خیر تهیه شده که امروز شاهد الحاق اولین آنها هستیم و دو دستگاه دیگر در آینده نزدیک وارد جزیره می‌شود.

عادل پیغامی افزود: متاسفانه ساکنان جزیره قشم در سالهای گذشته کمتر از تجهیزات و امکانات حوزه بهداشت و درمان برخوردار شده‌اند و در این زمینه کمبودهای زیادی وجود دارد.

بهبود وضعیت بیمارستان خلیج فارس در دستور کار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: منطقه آزاد قشم متعلق به تمامی ایرانیان است و تولیدکنندگان، بازرگانان و فعالان اقتصادی سراسر کشور می‌توانند برای استفاده از مزیتهای این منطقه در جزیره قشم فعالیت کنند.

وی با تقدیر از اقدام خیرین به‌ویژه خیرین حوزه سلامت و درمان، افزود: فعالان اقتصادی بویژه سرمایه‌گذاران بومی که سال‌ها است از مزیت‌های منطقه آزاد بهره‌مند شدند، می‌توانند برای انجام کار خیر در حوزه‌های مختلف پیش‌قدم شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، خاطرنشان کرد: برای خدمات‌رسانی به ساکنان جزیره قشم در حوزه بهداشت و درمان وظیفه داریم اقداماتی را انجام دهیم و برای بهبود وضعیت بیمارستان خلیج فارس (جیجیان) نیز برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته که در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

پیغامی بیان کرد: براساس آموزه‌های دینی و قرآنی، پرداخت خمس و زکات و انجام کار خیر موجب برکت می شود و می‌تواند شرایط را برای پیشرفت و نشاط اجتماعی فراهم کند.

وی در این مراسم با تبریک به مناسبت حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: نابودی رژیم غاصب صهیونیستی یک وعده تاریخی و قرآنی است که اتفاقات روزهای اخیر می تواند نقطه شروع آن باشد.

ضرورت تخصیص اعتبارات ملی برای نیازهای ضروری قشم

امام جمعه شهرستان قشم نیز در این مراسم، اظهار داشت: با توجه به کمبودهای موجود، باید برای تامین نیازهای ضروری ساکنان جزیره قشم اعتبارات ملی تخصیص پیدا کند.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ادامه داد: در حوزه خیرین سلامت و درمان نیز افراد بسیاری دارای توانمندی در جزیره سکونت دارند و مشغول فعالیت هستند و باید شرایط برای نقش‌آفرینی بیشتر آنها برای افزایش اقدامات خیریه، تسهیل شود.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم با برنامه ریزی و انجام اقدامات شایسته در سال جدید به اقتصادی پویا با مشارکت مردم جزیره جهانی قشم دست پیدا کنیم.

امام جمعه قشم تصریح کرد: براساس آموزه‌های دینی مسلمانان برای برکت و زیبایی مال، خمس و زکات می‌پردازند.

حاجبی همچنین از عملیات و پاسخ مقتدرانه نیروهای سپاه پاسداران علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و گفت: عملیات بی‌سابقه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ تعرضی به فرزندان، خاک و منافع ملت ایران را بر نمی‌تابد.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی