Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره 15 اعلام کرد که ساعت 8 صبح پنجشنبه اول اسفند مهلت تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری آریا، متن اطلاعیه بدین شرح است:

اطلاعیه شماره (15) ستاد انتخابات کشور
با عنایت به مفاد ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 23 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره‌ مجلس خبرگان رهبری در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 1-12-1398، به پایان می‌رسد و هر گونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از کلیه احزاب، گروههای سیاسی، نامزدها، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هر گونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز نموده و هنگام حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هر گونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس، بروشور و...) خودداری نمایند.
با اتکال به خداوند متعال امید است در روز جمعه مورخ 2-12-1398 که مصادف با اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است شاهد حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی و خلق حماسه‌ای دیگر باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه بیستم اردیبهشت ادامه دارد.
انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه کشور به دور دوم کشیده شده که در ۸ حوزه از جمله آبادان به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.
فهرست اسامی در حوزه‌های انتخابیه خوزستان که انتخابات به مرحله دوم راه یافته به این شرح است:
حوزه انتخابیه آبادان: جواد سعدون زاده، صادق کمائی، سید محمد مولوی، سید امیر موسوی
و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر: ابراهیم متینیان، امیرحسین نظری.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست موافقت کرد
  • موافقت مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود