Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جوان و مراکشی زنبور‌ها به تمجید از ارلینگ هالند می پردازد.

طرفداری- اشرف حکیمی، مدافع جوان و مراکشی باشگاه دورتموند به تمجید از ارلینگ هالند، مهاجم نروژی زنبورها می پردازد.

به گزارش گل، قرارداد قرضی اشرف حکیمی در ژوئن 2020 به پایان می رسد و این فولبک جوان باید به رئال مادرید بازگردد. شایعات زیادی مبنی بر امضای قراردادی دائمی میان حکیمی و دورتموند مطرح شده است و این فلوبک 21 ساله نیز از تمایل خود برای ماندن در دورتموند می گوید و در این رابطه می گوید:

این چیزی است که مردم می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چیزی در ماه ژوئن می تواند رخ دهد. خواهیم دید که در تابستان چه اتفاقی رخ خواهد داد. ذهنیت من این است که خواهان بازی هستم و می خواهم به رشد و پیشرفت خود ادامه دهم. در اینجا و در آلمان این فرصت را به من می دهند.

حکیمی درباره بازی با پاری سن ژرمن و درخشش و بریس ارلینگ هالند در این بازی می گوید:

ما برای این بازی خیلی خوب آماده شده بودیم و خیلی خوب کار کرده بودیم. هالند به ما کمک زیادی کرده است و امیدواریم همینگونه به راه خود ادامه دهد. هالند پسر باهوشی است. او هنوز جوان است و می داند که باید به بازی کردن ادامه دهد.  

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر

به گزارش "ورزش‌سه"، سال 1402 برای محمد قربانی در مسیر حرفه ای فوق العاده بوده. او علاوه بر درخشش در ترکیب سپاهان که منجر به لژیونر شدن او شد، توانست در آخرین روزهای سال به فهرست تیم ملی هم راه پیدا کند. 
این حضور قابل توجه سبب شده تا در اولین روزهای سال 1403 محمد قربانی در دومین بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار بگیرد و یکی از 11 بازیکنی است که در عشق آباد بازی را از ابتدا آغاز خواهد کرد.
به نظر می‌رسد قربانی در مرکز زمین و در کنار عزت اللهی دو هافبک دفاعی تیم ملی هستند و باید دید این هافبک در امتداد سال خوبی که پشت سر گذاشته، در سال جدید که به تیم ملی رسیده و درل لباس تیم اورنبورگ روسیه چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • طارمی بازیکن باهوشی است؛ گلم را به او تقدیم می‌کنم!
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • زمانی که کیلیان ام باپه برای اشرف حکیمی چای رمضان سرو کرد / فیلم
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد