Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: روز پنج شنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی کشور، بخش‌هایی از جنوب و به تدریج در مناطقی از شمال شرق بارش پیش بینی می‌شود. در برخی از نقاط جنوب شرق و شرق نیز فردا بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق ضیائیان افزود: شدت بارش فردا در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، شمال فارس، نیمه جنوبی استان مرکزی و همچنین در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های البرز، قزوین، تهران و شمال سمنان خواهد بود.

وی تأکید کرد: روز جمعه این سامانه در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شرق سمنان فعال بوده و به تدریج از کشور خارج می‌شود و اغلب دیگر نقاط کشور در روز برگزاری انتخابات شاهد بارندگی نخواهد بود.

ضیائیان گفت: هوای تهران روز پنج شنبه ابری همراه با مه رقیق، بارش باران، وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی شده و روز جمعه آسمان پایتخت صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

کد خبر 4857211 مسعود بربر

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی کشور آب و هوا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن محسن هاشمی شهر تهران کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی محسن حاجی میرزایی دستگیری سارق انتخابات 98 پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) به تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش یافته و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

امروز در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

پنجشنبه در شرق و شمال شرق کشور و استان فارس رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد رگبار پراکنده و وزش باد و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. همچنین در ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی ساعات روز شدید و گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

کد خبر 846826 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان کشور
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان
  • هشدار شدید باران در ۲۱ استان
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد