Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی امور فرهنگی تبلیغی راهیان نور در قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب در اهواز بیان کرد: مجموعه عقیدتی سیاسی‌های ارتش در یگان‌های آجا مستقر در خوزستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا امور فرهنگی و تبلیغی بیشترین نمود را پیدا کرده و روحیه رزم کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بر لزوم حضور پررنگ جامعه روحانیت در یادمان‌های ارتش تاکید کرد و افزود: بی شک این حضور آثار ارزشمندی در اعتلای روحیه معنوی کارکنان و مخاطبان غرفه‌ها و یادمان‌های ارتش خواهد داشت و امسال نیز باید با اهتمام جدی‌تری نسبت به پارسال ، پذیرای راهیان نور باشیم.

سخنگوی ارتش با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت غرفه‌های فرهنگی و یادمان‌های ارتش برای معرفی شهدای شاخص گفت: معرفی شهدای والامقام ارتش از ضرورت ها برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است ؛ باید نام شهید سپهبد محمدولی قرنی، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مورد توجه ویژه قرار گیرد تا زوایای بیشتری از این مردان بزرگ برای مخاطبان و زائران سرزمین نور تشریح شود.

امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی برگزاری محافل انس با قرآن و ادعیه را در یادمان‌ها حائز اهمیت دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی باید از بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده حداکثری شود تا اقدامات فرهنگی و معنوی ارتش ضمن انتشار گسترده در رسانه‌های جمعی، در فضای مجازی نیز به بهترین شکل منعکس شود.

در این نشست هماهنگی، حجت الاسلام خاکی رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه جنوب غرب ارتش، جمعی از مسوولان معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش و متولیان امور فرهنگی تبلیغی عقیدتی سیاسی یگان‌های آجا مستقر در استان خوزستان حضور داشتند.

یادمان های چذابه، دهلاویه، عملیات رمضان، آب تیمور، و پایگاه هوایی شهید وحدتی دزفول، پایگاه دریایی خرمشهر و قرارگاه رعد پدافند هوایی و پادگان میشداغ در خوزستان متعلق به جمهوری اسلامی، در تعطیلات نوروزی شاهد حضور چشمگیر راهیان نور و مسافران نوروزی است.

برچسب‌ها دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اهواز دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اهواز یادمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رجحانی در بازدید از روند تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس اظهار کرد: ساخت باغ موزه دفاع مقدس سال‌هاست آغاز شده اما همچنان شاهد پیشرفت چشمگیری در ساخت این پروژه نیستیم، طبق زمان بندی امیدواریم فاز اول این مجموعه در نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری برسد که می‌تواند روند ساخت فازهای تکمیلی را هم افزایش بدهد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت هویت‌سازی و ضرورت وجود المان‌های دفاع مقدس در ساخت موزه تصریح کرد: باغ موزه دفاع مقدس باید با محوطه‌سازی همراه باشد به طوری که در جای جای آن نمادهای دفاع مقدس را مشاهده و با حضور در آن احساس کنیم که در دروان دفاع مقدس قدم می‌زنیم، در همین راستا باید محوطه سازی مناسب صورت بگیرد و ادوات مربوطه به دفاع مقدس در سکوهای طراحی شده به نمایش گذاشته شود.

این مسئول افزود: حتی در ساختمان اداری که از قبل در این مجموعه ساخته شده نیز می‌شد از نمادها و آثار دفاع مقدس استفاده شود تا با سایر فضاهای شهری و اداری موجود تفاوت داشته باشد.

رجحانی تاکید کرد: منابع ساخت محدود است بنابراین باید در چنین پروژه‌هایی هویت سازی و پرداختن به ماهیت کار بیش از هر پروژه دیگری مورد توجه قرار گیرد به شکلی که به خصوص نسل جوان با حضور در این مجموعه حال و هوای دفاع مقدس را احساس کند.

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهار کرد: اولویت ما مفهوم است، باید در طراحی همه اجزای این باغ موزه این مفهوم جاری باشد نه اینکه ما ابنیه‌ای را بسازیم و بعد در آینده بخواهیم به آن رنگ دفاع مقدسی بدهیم.

وی تاکید کرد: مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی، مثلاً می‌توان سوئیت سنگر ایجاد کرد که دانش آموزان و علاقمندان شب را در آن بگذارند، سوئیت‌هایی که در بیرون شبیه سنگرهای دفاع مقدس باشد اما در داخل امکانات لازم را داشته باشد یا می‌توان به جای سالن‌های نمایش معمول از معبر و سنگر و خاکریز برای روایت‌های هنرمندانه از دفاع مقدس استفاده کرد

کد خبر 6086137

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی