Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری الجزیره، یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که یک بمب کنار جاده ای در مسیر کاروان وزیر دفاع دولت عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن در غرب استان مأرب منفجر شد.

در جریان این انفجار المقدشی جان سالم به در برد اما ۴ تن از همراهان او کشته شدند.

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این انفجار منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را به عهده نگرفته است.

این در حالی است که المسیره روز گذشته در خبری گزارش داد که ائتلاف سعودی ده‌ها عضو گروه تروریستی القاعده را از استان‌ های أبین، حضرموت و البیضاء به شهر مأرب منتقل کرده است.

با محاصره یمن و جنگی که عربستان از پنج سال گذشته بر این کشور تحمیل کرده، زمینه برای فعالیت گروه های تروریستی از جمله القاعده در این کشور بیش از پیش مهیا شده است.

برچسب‌ها یمن القاعده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن القاعده یمن القاعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی در دست ساخت داریم

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست دولت، اظهار داشت: از جمله کارهای مشترک ما و دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته، هوشمندسازی خدمات بود؛ پارسال پنجره واحد دانشگاه‌ها فعال شد که ۲۶۰ دانشگاه به آن متصل شدند و این کار در ارزیابی اتحادیه بین‌المللی مخابرات منتخب شد که مایه افتخار است و پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز سال قبل از آن در این اتحادیه مورد تقدیر قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: زارع‌پور: می‌توان در فیلتر گوگل پلی تجدیدنظر کرد

وی با بیان اینکه امسال مسیر هوشمندسازی دولت را دنبال خواهیم کرد، گفت: سال گذشته ۷۰ درصد خدمات دولت از طریق پنجره داده می‌شد و ۱۲ درصد از آن هوشمند بوده و تلاش می‌کنیم امسال این میزان به ۳۰ درصد برسد.

وزیر ارتباطات در خصوص دستاوردهای حوزه فضایی نیز خاطرنشان کرد: ماهواره‌های متعددی در دست ساخت داریم و ماهواره‌های دیگری هم آماده پرتاب هستند.

زارع پور ادامه داد: ما سعی می‌کنیم ماهواره‌های متعددی را به شکل سنجشی داشته باشیم تا چند ماهواره تصویربرداری در فضای کشور وجود داشته باشد.

کد خبر: 1227468 برچسب‌ها پرتاب ماهواره

دیگر خبرها

  • تصاویری از اصفهان ساعاتی بعد از شنیده شدن صدای انفجار
  • المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست
  • روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • پولیتیکو: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • پولیتیکو: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی در دست ساخت داریم