Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@08:41:18 GMT

کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در کاشمر

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۸۸۳۶

کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در کاشمر

سرهنگ باقری فرمانده انتظامی کاشمر در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و این خودرو را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شنیدن پاسخ‌های ضد و نقیض راننده، خودرو را به منظور بررسی‌های بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی کاشمر گفت: ماموران انتظامی در بازرسی دقیق این خودرو مقدار ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف و راننده را نیز دستگیر کردند.

باقری افزود: خودروی حامل مواد مخدر توقیف و متهم نیز بعد از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام//م.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موادمخدر کشف تریاک مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قاطع و قانونی با ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان هنگ تایباد مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون در حین کنترل خودرو‌های ورودی به یگدساه خودروی تریلی مشکوک و خودروی مورد نطر را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

 سرتیپ دوم مجید شجاع افزود:  مرزبانان هنگ تایباد در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵۱۲ کیلوگرم شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین را که بطرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف نمایند.

وی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر، گفت: مرزبانان با توقیف خودرو، مواد مخدر مکشوفه بوزن ۵۶۶ کیلوگرم را به همراه قاچاقچی مواد مخدر تحویل مراجع قضایی دادند.


دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم