Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه گفت: عملکرد نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب راه‌یافته به مجلس رصد می‌شود. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بهروز همتی در نشست خبری در دفتر خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه ترکیب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب متشکل از 50 درصد از نیروهای جوان، تعدادی از بانوان و نمایندگان همه احزاب و تشکل‌های جبهه انقلاب و چهار نفر موسس شورای ائتلاف استان بود اظهار داشت: این شورا بر اساس مشورت‌های انجام شده تشکیل شد و از بین نیروهای انقلابی و متعهد هر شهرستان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه بیان کرد: در فراخوان ثبت‌نام هم از تمامی گروه‌ها و جبهه‌هایی که خود را وابسته به انقلاب اسلامی می‌دانستند دعوت به عمل آمد و بر اساس یک فرایند خاص سه نفر از کاندیداها به عنوان نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کرمانشاه معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این روند هم به این صورت بود که چند نظرسنجی توسط دانشگاه تهران و صداوسیما انجام شد و در هریک از این نظرسنجی‌ها 20 درصد اعتبار و در مجموع نظرسنجی مردم 40 درصد اعتبار داشت بیان کرد: 20 درصد برای شورای ائتلاف شهرستان‌ها، 20 درصد برای مجمع عمومی هر شهرستان، 20 درصد بر اساس اطلاعات دقیق ‌و جامعی که شورای ائتلاف استان داشت و 20 درصد نیز مجمع عمومی شهری که در مجموع 100 درصد شد.

همتی با اشاره به اینکه بعد از جمع‌آوری اطلاعات امتیازات هریک از داوطلبان نمایندگی مشخص شد و سه نفری که بیشترین امتیاز را کسب کردند به عنوان نامزد شورای ائتلاف در کرمانشاه معرفی شدند گفت: هیچ دخالتی در فرایند انتخابات و معرفی نامزدها از ناحیه هیچ‌یک از اعضا و روسا و دبیر شورا انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه بهرام تیموری به‌عنوان نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب انتخاب شد افزود: در حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث‌باباجانی سید نجیب میرانی به‌عنوان نامزد ائتلاف نیروهای انقلاب معرفی شد و حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نیز به‌عنوان نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان سنقروکلیایی و حجت‌الاسلام وحید احمدی به‌عنوان نامزد این شورا در حوزه کنگاور، هرسین و صحنه انتخاب شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نامزد مورد نظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب، نادر نادری است گفت: عبدالرضا مصری، محمد رشیدی و ابراهیم عزیزی به عنوان نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان کرمانشاه معرفی شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از انتخابات اقدامات و عملکرد نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی راه یافته به مجلس رصد می‌شود گفت: عملکردها بعد از انتخابات در راستای حل مشکلات جامعه، مسائل معیشتی مردم، تورم و گرانی در یک جریانی که متشکل از تعدادی کمیته سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است بررسی می‌شود و بعد از آن نمایندگان حوزه انتخابیه دعوت و نقطه نظرات شورای ائتلاف بر اساس کمیته‌ها به نظر اعضا می‌رسد و ابن موضوعات به عنوان یک طرح در مجلس بررسی می‌شود.

همتی افزود: با سایر نمایندگان از طریق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ارتباط برقرار خواهیم کرد تا بتوانیم طرحهایی در مجلس مصوب کنیم تا مقداری از این نابسامانی‌ها که در همه زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی وجود دارد کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مطرح طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس است عنوان کرد: به طور قطع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پیگیر این طرح خواهد بود و از آنجایی که موضوع شفافیت و عدالت استان کرمانشاه مطرح است و مسئولیت این موضوع با بنده است که با تمام نمایندگان جبهه ائتلاف وارد مذاکره شدیم و از آنها تقاضا کردیم که در صورت انتخاب در مجلس همه آرا آنها شفاف باشد به این طرح رأی بدهند و در راستای عدالت تمام تلاش خود را انجام دهند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هشت نفر کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این موضوع را پذیرفتند و به تهران هم اعلام کردیم که کاندیداها این تعهدنامه را امضا کرده‌اند و آمادگی دارند تا به این طرح در مجلس جامه عمل بپوشانند گفت: فرمی کاندیداها پر کرده‌اند و براساس آن به تعهدات خود در مجلس عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به طور حتم به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا برای انتخابات ریاست جمهوری و‌ شوراهای شهر نیز به طور جدی در صحنه باشد عنوان کرد: کارگروه‌هایی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان و استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود تا مشکلات معیشتی و بیکاری مردم رصد شود.

همتی با اشاره به اینکه مردم از نحوه تبلیغات کاندیداها و تعداد زیاد بنرهای نصب شده که بیش از چند میلیارد تومان برای این بنرها هزینه شده است ناراحت هستند عنوان کرد: این حجم تبلیغات برخی کاندیداها ضد تبلیغات است زیرا مردم نگران مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند و این حجم تبلیغات موجب آزردگی مردم می‌شود بنابراین اگر بخواهیم مردم با امید در انتخابات شرکت کنند باید یک اصلاحی در وضعیت، شرایط ثبت‌نام کاندیداها و نحوه تبلیغ کاندیداها انجام شود.

وی افزود: به جای یک هفته یک ماه فرصت تبلیغات نامزدها باشد و‌ به جای چاپ پوستر و بنر و عکس تبلیغاتی، محله‌هایی مشخص شود و کاندیداها پاسخگوی سوالات مردم باشند و در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود تا مردم بر اساس آگاهی رأی دهند.

رقابت 170 کاندیدای انتخابات مجلس در گلستان؛ تبلیغات تا 8 صبح فردا ادامه داردروایت "معاون سیما" از آماده شدن تلویزیون در روز انتخاباتمیزگرد انتخابات‌ ـ اهواز| کاندیدای ‌انتخابات مجلس: اولویتم اقتصاد و معیشت مردم با تکیه بر توان داخلی است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه اظهار کرد: خیلی از مردم به دلیل عدم شناخت از کاندیداها و برنامه‌های عملی آنها در پای صندوقهای رأی حاضر نمی‌شوند در حالی که اگر کاندیداها به جای نصب پوستر و بنر به آگاه‌سازی بپردازند مشارکت مردم در انتخابات افزایش می‌یابد.

وی گفت: لازمه بقای نظام و انقلاب حضور نیروهای توانمند در بدنه مجلس است که از حداقل‌ها حداکثر استفاده را ببرند.

همتی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را در اولویت عنوان کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر می‌خواهید جنگ نشود راه آن قوی شدن است و اگر قوی شدید دشمن به خود اجازه تعدی نمی‌دهد که یکی از لوازم قوی شدن حضور پای صندوق رأی است.

همتی حضور مردم ایران در پای صندوقهای رأی را در دنیا بی‌نظیر دانست و افزود: یکی از بهترین روش‌های تقویت نظام همین حضور پای صندوق‌های رأی است زیرا اگر دشمن از ما قدرت و قوت ببیند حساب کار را خواهد کرد.

انتهای پیام/833/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عنوان نامزد حوزه انتخابیه معرفی شد بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی گفت: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. 

وی تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس