Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@06:19:19 GMT

شعبه اخذ رای در مزار سپهبد شهید سلیمانی پیش‌بینی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۱۱۳

شعبه اخذ رای در مزار سپهبد شهید سلیمانی پیش‌بینی شد

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان با بیان اینکه شعبه اخذ رای در مزار سپهبد شهید سلیمانی پیش‌بینی شده است گفت: اخذ رای مردم در محل گلزار شهدای کرمان و مزار حاج قاسم انجام می‌شود. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا رضایی عصر امروز در همایش بزرگ عوامل اجرایی انتخابات شهر کرمان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در مصلای بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد اظهار داشت: در آستانه روز رای‌گیری هستیم و تاکنون اقدامات زیادی برای برگزاری انتخابات در استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان کرمان بزرگ‌ترین شهرستان استان است و تعداد رای اولی آن 23 هزار نفر است گفت: حدود 69 هزار رای اولی در مجموع استان داریم که حدود یک سوم آن در کرمان هستند.

بیش از 400 شعبه آماده اخذ رای مردم شهرستان کرمان استکرمان| تخلف‌ تبلیغاتی کاندیداها در حال پیگیری است2250 شعبه اخذ رأی در سطح استان کرمان پیش‌بینی شد

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان با عنوان اینکه هماهنگی لازم بین عوامل اجرایی و عوامل نظارت در استان وجود دارد افزود: آموزش‌های لازم داده و هماهنگی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بنای ما بر همکاری، تعامل و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است گفت: شعبه اخذ رای در مزار سپهبد شهید سلیمانی پیش‌بینی شده و اخذ رای مردم در محل گلزار شهدای کرمان و مزار حاج قاسم انجام می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس یک انتخابات بسیار حساس است و باید مراقبت کرد تا انتخابات در سلامت کامل برگزار شود افزود: رای مردم به فرموده رهبر معظم انقلاب حق‌الناس است و نباید خود را مدیون مردم و خدای خود کنیم.

وی با بیان اینکه باید حافظ رای مردم در هر شرایطی باشیم و از آرای مردم صیانت کنیم گفت: در بحث تایید صلاحیت‌ها نیز تمام تلاش خود را به‌کار گرفتیم تا حق کسی ضایع نشود.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان با عنوان اینکه 190 نفر در استان کرمان تایید صلاحیت شدند افزود: اطمینان خاطر می‌دهیم که افراد داوطلب در کمال صداقت و شفافیت و بی‌طرفی مورد بررسی و صلاحیت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تعدادی از داوطلبان نیز انصراف دادند گفت: طبق جلسه‌ای که با حضور استاندار برگزار شد مصوب شد که صندوق اخذ رای با حضور نماینده هیئت اجرایی و نماینده هیئت نظارت همراه باشد و این دو نفر در هر شرایطی کنار صندوق باشند.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان پیش بینی شد رای مردم شعبه اخذ اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، علی فاضلی‌فرد اظهار کرد: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد آرا نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: برای این مرحله در کل حوزه، ۲۷۸ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار است.

فرماندار بیرجند گفت: از مجموع شعب پیش بینی شده، ۱۴۵ شعبه شهری است و ۱۴۳ شعبه نیز در روستاها مستقر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۴۰۰ نفر دست‌اندرکار در دور دوم انتخابات، به فرآیند رأی‌گیری کمک می‌کنند، اظهار داشت: در هر شعبه ۷ تا ۹ نفر اعضا، ۳ تا ۵ نفر ناظر، ۲ تا ۴ نفر معاون صندوق، یک تا ۳ نفر راننده، یک نماینده فرماندار و یک نماینده بازرس حضور دارند.

فاضلی‌فرد با تأکید بر اینکه در این دوره هر کاندیدایی که بیشترین رأی را بیاورد انتخاب می‌شود و شرط درصد وجود ندارد، ادامه داد: تبلیغات این دوره از انتخابات از ساعت ۸ صبح ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا یک روز قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد.

وی به ۸۱ نقطه مشخص شده در بیرجند برای تبلیغات رایگان نامزدها اشاره کرد و گفت: اندازه بنرهای نصب شده در این فضاها نباید از ۱۰۰ در ۷۰ بیشتر باشد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در این دوره نیز همانند دوره قبل امکان احراز هویت آفلاین و دریافت رأی آفلاین در مناطق صعب‌العبور روستایی وجود دارد، گفت: از مردم می‌خواهیم با همان شور و نشاط قبلی در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند و دستگاه‌های اجرایی نیز همانند دوره قبل مشارکت و همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر 747311

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • (عکس) رونمایی از از سردیس سپهبد شهید قرنی در مدرسه دارالفنون
  • خیل عظیم مردم بر سر مزار شهیدی در دل کویر بردسکن
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد