Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@19:54:08 GMT

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در زاهدان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۱۲۴

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در زاهدان

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای در شهرستان زاهدان و کشف یک تن و ۲۰۱کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ علی نصیری اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر زاهدان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پس از یک هفته کار فشرده اطلاعاتی سرانجام شب گذشته محل دپو محموله موادمخدر را در یکی از روستاهای حاشیه شهر زاهدان شناسایی کردند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکاوران پلیس پس از هماهنگی‌های لازم قضایی در یک عملیات حساب شده محل را محاصره و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ضمن دستگیری سرکرده این باند حرفه‌ای قاچاق در بازرسی از محل یک تن و ۲۰۱ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر شامل یک تن و ۱۳۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و ۶۳ کیلوگرم حشیش کشف کردند.
وی اظهار داشت: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق موادافیونی ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر مواد افیونی پلیس مبارزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و با آگاهی ماموران، یک دستگاه کامیون حامل بار صیفی جات که از کرمان عازم یکی از شهر‌های شمالی کشور بود، مورد رصد قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با توقف کامیون حامل بار صیفی جات شامل خیار، گوجه و پیاز بود، ماموران با هوشیاری پس از بررسی و جستجوی دقیق موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای نیز جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این رابطه علاوه بر کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر، یک نفر را به عنوان متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی استان ارسال شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس در مقابله و مبارزه با سوداگران موادمخدر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مشکوک در زمینه فعالیت موادمخدر، مراتب را بلافاصله به سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
 
فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را کشف و ۴۹ قاچاقچی را نیز دستگیر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان