Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@07:28:50 GMT

مدیران باشگاه استقلال دیاباته را نمی‌خواهند!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۱۵۰

مدیران باشگاه استقلال دیاباته را نمی‌خواهند!

رویداد۲۴ شیخ دیاباته که از پرداخت نشدن ۲ ماه دستمزدش و از امروز و فردا کردن‌های باشگاه ناراحت بود، با اینکه یک ماه از حقوق معوقه اش را گرفت تا امکان فسخ یک طرفه نداشته باشد، اما با دلخوری تهران را به مقصد فرانسه ترک کرد.

ناراحتی شیخ دو دلیل عمده داشت. اول اینکه قرار بود حقوق ۲ ماهش را دریافت کند و دیگر اینکه باشگاه فیش مبلغ واریزی برای او که یک موضوع شخصی و حرفه ای بود را رسانه ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ درحالی که کادر پزشکی مخالف رفتن او بود تهران را ترک کرد تا در کنار خانواده آسیب‌دیدگی نه چندان جدی و طوالانی‌اش را درمان کند! درباره وضعیت شیخ تا کنون فقط اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه اظهار نظر کرده و دیگر اعضای استقلال به شکل مشکوکی ساکت مانده‌اند.

درباره زمان بازگشت شیخ اظهارات ضد و نقیضی مطرح می‌شود. ابتدا قرار بود اواخر هفته جاری برگردد. بعد اعلام شد ۱۰ روز دیگر می‌آید و در آخرین مورد روز شنبه را برای بازگشت این بازیکن اعلام کرده‌اند.

در چنین شرایطی شایعاتی درباره جدایی دیاباته و قرارداد بستن او با باشگاه‌های دیگر منتشر شده است که اساسا نمی‌تواند درست باشد. اول اینکه او تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد و نمی تواند در این مقطع بدون هماهنگی و اجازه باشگاه جدا شود. مورد دوم اینکه نقل و انتقالات زمستانی تمام شده و دیاباته حتی در صورت فسخ قرارداد یک طرفه با آبی‌پوشان هم نمی‌تواند راهی باشگاه دیگری شود و با جایی قرارداد ببندد.

بیشتر بخوانید: رقم واقعی قرارداد شیخ دیاباته با استقلال

البته این توضیحات به این معنا نیست که شیخ از حالا نمی‌تواند برای پایان فصل با باشگاهی مذاکره و توافق کند و احتمالا قراردادی ببندد. شنیده‌ها از این خبر می‌دهد که دیاباته با یکی از باشگاه‌های متمول حاشیه خلیج فارس مذاکراتی انجام داده است.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که خبر رسیده در باشگاه استقلال برخی از مدیران معتقدند ارسلان مطهری از شیخ هم بهتر است و با وجود او قائدی دیگر نیازی به تمدید قرارداد شماره ۷ نیست! با این شرایط احتمالا قرارداد دیاباته در پایان فصل تمدید نخواهد شد. موضوعی که پیش از این برای بازیکنانی مانند تیام، جباروف و پاتوسی هم اتفاق افتاد.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rIJ خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال - درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس حرف های جالبی می زند.

در گزارش خبرورزشی آمده است: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر پرتلاطون به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بی‌افزاید.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898466

دیگر خبرها

  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم