Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:04:30 GMT

نامی نو یک گام به سکوی سوم نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۱۹۸

نامی نو یک گام به سکوی سوم نزدیک شد

ایسنا/اصفهان بازی نخست دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال زنان کشور با برتری نامی نو در خانه به پایان رسید.

تیم های نامی نو اصفهان و نفت آبادان اولین بازی خود در مرحله رده بندی را امروز چهارشنبه (۳۰ بهمن ماه) به میزبانی نامی نو در باشگاه آرارات اصفهان برگزار کردند که در پایان نامی نو توانست حریف آبادانی خود را با نتیجه ۷۲ بر۵۶ با شکست بدرقه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مژگان خدادادی، مطهره کشفی، آناهیس خداوردیان، معصومه اسماعیل زاده و لوسینه آسادوریان شروع کننده بازی برای نامی نو بودند.

کوارتر اول این دیدار با وجود برتری نامی نو و دفاع خوبی که داشتند در ثانیه های پایانی با پرتاب ۳ امتیازی نفتی ها با نتیجه ۲۱ بر۱۸ به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

در کوارتر دوم شاگردان جعفری اجازه امتیازگیری به میهمان خود ندادند تا جایی که با گذشت بیش از ۴ دقیقه از این کوارتر در مقابل ۶ امتیاز نامی نو، نفتی ها امتیازی در تابلو به سود خود ثبت نکردند. این کوارتر با برتری قاطع نامی نو با نتیجه ۱۵ بر۱۰ به پایان رسید، تا دو تیم با نتیجه نزدیک ۳۳ بر۳۱ به سود نامی نو به رختکن بروند.

با شروع کوارتر سوم فشار بازیکنان میزبان بر میهمان بیشتر شد، توپ ربایی های اسماعیل زاده و خدادادی و بازی سازی خوب آسادوریان موجب شد تا این کوارتر را نامی نو با نتیجه ۲۲ بر۱۴ به سود خود خاتمه دهد، در کوارتر پایانی نیز شاگردان جعفری بازی هوشمندانه و حفظ توپ را در دستور کار خود قرار دادند و از موقعیت های خود استفاده کردند در این کوارتر باز هم جعفری کمی به جوانان خود میدان داد و با نتیجه ۱۷ بر۱۱ به پیروزی رسید تا در مجموع نیز ۷۲ بر۵۶ پیروز این میدان شدند تا گام اول برای قرار گرفتن در سکوی سومی را بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم نامی نو تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟

به گزارش همشهری آنلاین کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

طبق گزارش العربیه، کاخ سفید اعلام کرد: توافق پیشنهادی برداشتن هرگونه مانع برای بازگشت آوارگان به شمال غزه را شامل می‌شود. این توافق توافق فوری و طولانی مدت در غزه را شامل می‌شود. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان آتش‌بس در غزه وجود دارد اما ما به‌طور کامل از این امر مطمئن نیستیم.

آمریکا همچنین مدعی شده «پاسخ حماس به پیشنهادهای مطرح شده به هیچ وجه تشویق‌کننده نیست».

این در حالی است که حماس باهار تاکید کرده در مذاکرات انعطاف لازم را از خود نشان داده و این رژیم صهیونیستی است که به ادامه جنگ و کشتار مردم فلسطین اصرار دارد.

کاخ سفید همچنین تاکید کرد پیشنهاد مطرح شده به حماس با ضمانت‌های آمریکا قطر و مصر است.

در این راستا، یک مسئول آمریکایی به اکسیوس گفت: اطلاعات به دست آمده در روزهای اخیر نشان می دهد که حماس به دنبال تعویق توافق تبادل اسرا نیست. حماس آماده نشستن بر میز مذاکرات است. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان پیشرفت در مساله توافق تبادل‌اسرا وجود دارد.

کد خبر 847170 برچسب‌ها خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم