Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر دریادارحبیب‌الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل از برترین‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آجا که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: همه به یاد داریم که عزیزانمان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مخابرات) در دوران دفاع مقدس چگونه عمل کردند و خوش درخشیدند و مأموریت خود را به نحو احسن انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کار بسیار ارزشمندی است که ما گاهی از پیشکسوتان، همرزمان و شهدای رسته‌های مختلف تجلیل کنیم و یادشان را گرامی بداریم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم با توجه به تأکید مکرر فرمانده معظم کل قوا، همه در انتخابات شرکت گسترده‌ای داشته باشیم.

امیردریادار سیاری بیان کرد: شرکت و حضور گسترده در انتخابات، حقیقت اقتدار نظام اسلامی را به تصویر می‌کشد؛ لذا همه باید با احساس مسئولیت در این عرصه شرکت کنیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیراً در دیدار با کارکنان نیروی هوایی و همچنین روز گذشته در جمع مردم تبریز بر ضرورت قوی شدن تأکید کردند و فرمودند که ما باید قوی شویم؛ البته قوی شدن نه به این منظور که به دیگران تجاوز کنیم، بلکه از تهدیدات جلوگیری کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید در ابعاد مختلف قوی شود، ادامه داد: قوی شدن برای این است که جنگ نشود؛ لذا ما باید این رهنمود‌ها را در دستور کار قرار دهیم و براساس آن جلو رویم.

رییس ستاد ارتش قدرت نظامی، توان فرهنگی، قدرت اجتماعی، توان اقتصادی، قدرت سیاسی، قدرت سایبری، را از مؤلفه‌های قدرت ملی برشمرد و تأکید کرد: ما باید در تمامی عرصه‌ها قدرتمند شویم؛ به‌طوری که در هیچ عرصه‌ای دشمن توان تجاوز و تعدی به ما را نداشته باشد و قادر به عملیاتی کردن تهدیدات نباشد.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ما باید توان بازدارندگی را ارتقا بخشیم؛ یعنی آن‌قدر قوی شویم که هیچ دشمنی فکر تعرض به کشورمان را به مخیله‌اش راه ندهد.

امیردریادار سیاری خاطرنشان کرد: در جریان پاسخ به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، همه فکر می‌کردند که در برخوردی که میان جمهوری اسلامی با استکبار جهانی انجام شد، دشمن پاسخ بزرگتری خواهد داد، اما دیدیم که دشمن عکس‌العملی نشان نداد و دلیل آن همین توان بازدارندگی ما بود و دشمن فهمید که اگر پاسخ دهد، ضربات مهلک‌تری دریافت خواهد کرد؛ بنابراین عقب‌نشینی کرد.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به لحاظ نظامی و قدرت دفاعی پیشرفت جهشی داشته است، اما نمی‌توان به این سطح از قدرت بسنده کرد؛ لذا باید روز به روز بر قدرت و توان دفاعی بیافزاییم و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را در این رابطه به‌عنوان سند بالادستی مورد توجه قرار دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه ما باید مطابق با تهدیدات و فناوری‌های روز پیشرفت کنیم ،گفت: مهمترین مؤلفه در ارتقای توان رزم، نیروی انسانی است؛ یعنی اگر ما نیروی انسانی مطابق با ارزش‌های اسلامی داشته باشیم، مطمئناً موفق خواهیم بود، که به‌حمدالله امروز از این نعمت الهی برخورداریم.

وی افزود: امروز ما نیروی انسانی مطابق با ارزش‌های ملی و اسلامی داریم که همگی از ویژگی انقلابی و ولایی بودن، برخوردارند. همچنین نیرو‌های مسلح ما امروز از تجهیزات مناسب و کافی برخوردارند و در مواقع ضرورت از آن استفاده می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: امروز نیرو‌های مسلح از توان و ظرفیت لازم در حوزه بسترسازی و توجه به زیرساخت‌ها نیز برخوردارند و می‌توانند گام‌های بلندی در عرصه‌های مختلف بردارند، اما ما نباید به توان کنونی خود بسنده کنیم؛ بلکه باید با تلاش، پیشرفت روزافزون داشته باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دریادار سیاری انتخابات مجلس 98 معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام روانبخش در بازدید از موسسه علوم و تحقیقات اسلامی مرکز نور دیجیتالی کردن کتب اسلامی نقش بسزایی در پیشبرد علم و دانش و نوآوری دانست و افزود: امروز درمیان محققین سراسر کشور و حتی منطقه و بسیاری از کشور‌های جهان کمتر کسی می‌توان یافت که بدون مراجعه به سایت این مرکز تحقیقات خود را به سامان برساند.

وی افزود: یکی از فواید دیجیتالی کردن کتب اسلامی صرفه‌جویی در وقت و جلوگیری از تکرار تحقیقات و تسهیل در مراجعه به به کتب اسلامی است.

منتخب مردم قم در مجلس با بیان اینکه امروز برای مراجعه به ۴۰۰ تفسیر قرآن به راحتی می‌توان از این نرم‌افزار استفاده کرد گفت: ترجمه آیات و تفسیر آیات برای یک محقق کاملاً در دسترس است جامع الاحادیث نیز همانند جامع التفاسیر، روایات مورد درخواست محققین را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز سایت نورمگز عمده مقالات علمی را در اختیار محقق قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است