Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:02:17 GMT

بانوان سمنانی صاحب محفل فرهنگی و ورزشی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۳۲۳

بانوان سمنانی صاحب محفل فرهنگی و ورزشی می‌شوند

سید محمد ناظم رضوی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به لزوم بهره‌مندی بیشتر بانوان شهر سمنان از اماکن فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با رویکرد تفریحی بیان کرد: هدف از راه‌اندازی مجموعه فرهنگی - ورزشی شهربانو در شهر سمنان ایجاد مکانی به منظور گردهمایی زنان است.

وی افزود: بانوان دارای مشاغل خانگی نیز می‌توانند از این مجموعه به عنوان بازار فروش محصولات خود بهره گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سمنان با اشاره به فعالیت پیمانکاران به منظور ارائه کار کیفی و اتمام هر چه سریعتر این مجموعه، بیان کرد: افتتاح این مجموعه با پشتیبانی مشاور امور بانوان شهرداری سمنان سبب تحقق بخشی از انتظارات بانوان در حوزه‌های مختلف اداری و نشاط اجتماعی می‌شود.

ناظم رضوی در ادامه به ضرورت بهره گیری از ظرفیت بانوان در مدیریت‌های کلان سازمانی اشاره کرد و یادآور شد: به کارگیری ظرفیت بانوان در حوزه اداری به لحاظ دقت، سرعت و کیفیتی که در فعالیت اداری و سازمانی شان یافت می شود امری قابل توجه است و به رشد و تعالی سازمانی می‌انجامد.

سمنان، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر، در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر، در فاصله ۲۱۶ کیلومتری تهران و در راه تهران به خراسان، در مسیر جاده ۴۴ قرار گرفته‌است.

این شهر از سوی خاور با شهرستان‌های دامغان و شاهرود، از شمال به درجزین، مهدی‌شهر و شهمیرزاد، و از باختر با سرخه همسایه است. در طول جغرافیایی ۵۳ درجه و ۲۳ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۳۴ دقیقه، واقع شده و ارتفاع متوسط آن از سطح دریا، ۱۱۳۰ متر است.

برچسب‌ها شهرداری سمنان سمنان سید محمد ناظم رضوی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان سمنان بانوان شهرداری سمنان سمنان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ دنیا آقایی ملی پوش کوراش کشور با کسب نشان طلا وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ،  جواز حضور در رقابت‌های کوراش قهرمانی بزرگسالان آسیا در تهران رو بدست آورد، عسل کلامی مدال نقره رو کسب کرد
محبوبه خورشیدی مربیگری تیم را بر عهده داشت ، رکسانا ابراهیمی در این مسابقات داوری کرد.
چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با شرکت ۲۱ تیم در زاهدان برگزار شد

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز