Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@19:20:56 GMT

طرح پیوند مسجد و مدرسه در مازندران اجرا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۳۴۶

طرح پیوند مسجد و مدرسه در مازندران اجرا شد

سعدی پور از اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در مدارس همجوار با مساجد استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «علیرضا سعدی پور» ظهر چهارشنبه در نشست کمیته مشترک آموزش و پرورش و حوزه علمیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز خواستار بهره گیری از ظرفیت حوزه‌های علمیه برای ترویج مدارس علوم معارف شد و گفت: بیش از ۶۵۰ دانش آموز در شش مدرسه معارف استان تحصیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، ادامه داد: با حضور روحانیان و طلاب، کلاس‌هایی در زمینه سند تحول و گام دوم انقلاب، سبک زندگی، امر به معروف و نهی از منکر در مدارس استان برگزار شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت ۳۲ گروه تبلیغی، اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه را طرح‌های در دست اقدام بیان کرد و گفت: همچنین طرح حفظ جز ۳۰ قرآن کریم نیز در مدارس برگزار شده است.

 

وی با تقدیر از همکاری خوب حوزه برای اجرای طرح‌های فرهنگی در مدارس گفت: اگر همکاری فعالان فرهنگی و خیران نبود، بسیاری از اقدامات و کارهای فرهنگی اجرا نمی‌شد.

 

سعدی پور یادآور شد: تمام فعالیت‌های ما در سند تحول بنیادین بسیار خوب منعکس شده است و امیدوارم برای ارتقای مسائل تربیتی همکاری بیشتری بین حوزه و دانشگاه صورت پذیرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: سعدی پور مدرسه مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه کاره عصمت، الغدیر، ساختمان مرکز مشکلات یادگیری، مدارس خیری ظفرکش، هُدر و سیلاب در شهرستان سلماس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال  حاضر ۲۵۵ باب مدرسه شامل بر  یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس در مناطق مختلف استان در حال ساخت است که با تکمیل این تعداد کلاس درس، سرانه فضای آموزشی در استان به ۴ و هشت دهم مترمربع خواهد رسید.

قهرمان رحمانی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضای آموزشی در استان ۴/۲۲ مترمربع و در کل کشور ۵/۲۲ مترمربع می‌باشد که در مقایسه با میانگین کشوری یک مترمربع تفاوت دارد که انشالله رفع خواهد شد.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سال جاری برای توسعه و احداث مدرسه در استان یک هزار ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که تا پایان امسال بیش از ۵۰۰ کلاس درس از آنها تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: برای تکمیل مدارس در دست احداث استان علاوه بر اعتبارات سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز در خواست شده است که در صورت تخصیص آن امسال ساخت یکصد کلاس درس دیگر به پایان خواهد رسید.

در حال حاضر ۱۰ مدرسه در شهرستان سلماس در دست احداث می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی