Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارسا با تاکید بر اینکه رسانه‌های انقلابی باید برای تمام انقلاب تلاش کنند، گفت: رسانه ها می بایست با تولید محتوای ارزشی و انقلابی به تحقق گفتمان انقلاب کمک کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» امروز(چهارشنبه، ۳٠ بهمن) در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان در خصوص افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: شرایط حساس جامعه به گونه‌ای رقم خورده که انتخابات دوم اسفند برای ما بسیار سرنوشت‌ساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزود: تلاش استکبار برای دور نگه داشتن ملت ایران از مشارکت و نقش آفرینی در سرنوشت خود بیش از پیش نمایان است.

وی نمونه بارز این تلاش ها را در به شهادت رساندن فرمانده ارشد نظام سردار قاسم سلیمانی در کشور عراق عنوان کرد و گفت:  این اقدام ناجوانمردانه نشان از ضعف استکبار است که در نادرترین اظهار نظرها، ترامپ رئیس جمهور آمریکا خود دستور مستقیم این کشتار را صادر کرد.


پارسا بیان کرد: دشمن هدف بزرگی دارد و آن از بین بردن وحدت ملت ایران و ایجاد شکاف بین ملت و مسئولین است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های انقلابی باید برای تمام انقلاب تلاش کنند، تصریح کرد: رسانه ها می بایست با تولید محتوای ارزشی و انقلابی به تحقق گفتمان انقلاب کمک کنند و زمینه را برای افزایش مشارکت مردم در یوم الله دوم اسفند مهیا سازند.

پارسا در ادامه معرفی افراد اصلح به مردم را از طریق رسانه ها ضروری دانست و گفت: مولفه هایی چون داشتن دغدغه خدمت، ولایتمداری، پایبندی به اصول و ارزش های نظام و انقلاب و...از جمله گزینه هایی هستند که می بایست مورد توجه باشند.

 وی با تاکید بر شور انتخاباتی و تشویق و امیدآفرینی از سوی رسانه ها به جهت افزایش مشارکت مردم در روز انتخابات اظهار کرد: آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم از طریق رسانه‌ها بسیار مهم ضروری است.

پارسا گفت: اصحاب رسانه یکی از عمده کارهایشان این است که با تولید محتوای ارزشی و اعتقادی زمینه را برای افزایش حضور مردم فراهم کنند.

وی با ابراز نگرانی از اینکه رسانه‌های ما نباید با وام گرفتن از جریانات فرد یا دستگاه های اجرایی به سمت و سویی خاص متمرکز شوند، افزود: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و نباید به خاطر منافع کسی از بیان حق و دفاع از حقیقت کوتاه بیایند.

پارسا اظهار کرد:  رسانه‌ها باید از مسئولان حال حاضر و حتی از کاندیداهایی که خودشان را در محل تجربه و آزمون قرار می‌دهند مطالبه‌گری داشته باشند و نشان دهند که چقدر می‌توانند صدای ملت باشند.

وی با بیان اینکه باید وصیت نامه سردار سلیمانی که تمام وجودش وقف اسلام، انقلاب و ولایت بود سرلوحه کار تمام مدیران، مسئولین و مردم باشد، افزود: رسانه انقلابی که در دایره انقلاب جای دارد باید کارهای موثری برای تشویق و ترغیب مردم و همچنین انتخاب فرد اصلح و تعیین سرنوشت ملت انجام ‌دهد.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشارکت حداکثری بسیج رسانه گیلان انتخابات مجلس تولید محتوای ارزشی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصحاب رسانه باید در امر اطلاع‌رسانی به تبیین خدمات نظام بپردازند و در تحقق شعار سال در راستای جریان‌سازی گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در نشست شورای اطلاع‌رسانی، کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: رسانه‌ها در انتخابات سال گذشته همراه و مددکار ستاد انتخابات بودند و به دور از مسائل حاشیه‌ای به اقناع‌سازی مردم پرداختند.

وی به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود: برای تحقق شعار سال نیازمند اطلاع‌رسانی هستیم که این موضوع رسالت اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌ها تلاش و اقدامات صورت گرفته مسئولان را اطلاع‌رسانی کنند و در زمینه شعار سال اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: اولین رسالت رسانه‌ها آگاهی و ترغیب مردم به مشارکت در عرصه‌های اقتصادی با بهره‌گیری از نظرات صاحب‌نظران در این حوزه است.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس نظرات افراد صاحب‌نظر حوزه اقتصادی و ایجاد جریان‌سازی رسانه‌ای گام اساسی در زمینه جهش تولید بردارند.

هاشمی‌مهر خواستار به روز شدن ارتباط میان مسئولان و مردم شد و خاطرنشان کرد: ارتباط میان مسئولان و رسانه‌ها به‌روزتر و کارآمدتر شود ضمن اینکه مشارکت مردم عنصر مؤثر کلیدی است که در بحث اقتصادی مثمرثمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها از جمله کرونا و سیل پیش و در طرح‌هایی مانند ساخت مدرسه پیش قدم هستند، گفت: در صورتی که مسئولان بستر حضور مردم را فراهم کنند، آن‌ها می‌توانند به عنوان سرمایه اجتماعی در حوزه اقتصاد که تهدید جدی برای امنیت کشور است مثمرثمر باشند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه موانع پیش روی مشارکت مردم در بخش اقتصادی برداشته شود، افزود: رسانه‌ها با تشکیل تیم‌هایی عملکرد مسئولان را مورد راستی آزمایی قرار دهند.

وی بر راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای و همچنین کارگروه رسانه محور تاکید کرد و گفت: زمینه مشارکت مردم در حوزه جهش تولید فراهم شود تا شاهد عملیاتی شدن شعار در پایان سال‌جاری باشیم.

کد خبر 746742

دیگر خبرها

  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!