Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گل، لئاندر تاوامبا مهاجم کامرونیایی تیم فوتبال التعاون عربستان مدتی بود از مصدومیت رنج می‌برد و در بازی‌های این تیم در لیگ برتر فوتبال عربستان حضور نداشت.

تاوامبا در بازی این تیم مقابل الدوحیل قطر در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از دقیقه ۸۶ زمین شد و نشان داد مصدومیت او برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته محمد ابوسبعان، هافبک طراح تیم التعاون عربستان به دلیل محرومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

التعاون با وجود اینکه کسی تصور نمی‌کرد امتیازی بگیرد، با برد در هر ۲بازی مرحله گروهی در صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و التعاون ۱۲ اسفند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: AFC اعتراض پرسپولیس را رد کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساله حق پخش باشگاه های استقلال و پرسپولیس حل شد؟

دریافت 12 MB

به گزارش همشهری آنلاین، خاندوزی گفت: ما همچنان به وزارت ورزش کمک می‌کنیم تا برای حق پخش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را حل کنیم تا بتوانند به تامین منابع پایدار دو باشگاه کمک کند. امیدواریم سال آینده هم برای موضوع حق پخش یک گردهمایی تشکیل دهیم تا دغدغه میلیون‌ها هوادار استقلال و پرسپولیس حل شود.

کد خبر 846965 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی احسان خاندوزی- وزیر اقتصاد فوتبال اقتصاد ورزش باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • مساله حق پخش باشگاه های استقلال و پرسپولیس حل شد؟
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!