Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز اعتبار سهمیه تخصیصی سوخت بهمن ماه خودروهای حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های اینترنتی تا چهارم اسفند به حساب رانندگان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی در رابطه با واریز نوبت سوم یارانه سوخت اظهار داشت: تا روز یکشنبه چهارم اسفند ماه، مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت بهمن ماه به حساب رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی که اطلاعاتشان تائید شده است واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون دو مرحله از سهمیه سوخت اختصاص یافته به این دسته از رانندگان شامل ماه‌های آذر و دی، به حساب‌شان واریز شده است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در رابطه با آن دسته از رانندگانی که تاکنون اعتبار سوخت دریافت نکرده‌اند اذعان داشت: پس از بررسی‌های صورت گرفته، لیست ثبت شده تعدادی از رانندگان مشمول بعلت مغایرت اطلاعات در بخش‌های مختلف دارای مشکل بود که پس از رفع ایرادهای فوق سهمیه بهمن ماه این خودروها نیز در زمان اعلام شده واریز می‌گردد.  

بر اساس گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، ضامنی تاکید کرد: با پیگیریهای صورت گرفته سهمیه‌های معوق رانندگان نیز بصورت تجمیعی تا نیمه اول اسفند ماه به حساب‌شان واریز خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۴۰۲

 محسن احمدی،مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق به تعهدات خود در قبال اعضا عمل کرده و طبق وعده و برنامه، سهم‌الشرکه بازنشستگان در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی به حساب آنها واریز گردیده است.

وی در خصوص زمان واریز سود سال مالی ۱۴۰۲ به حساب بازنشستگان گفت: فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۲ علاوه بر دریافت سهم‌الشرکه، مشمول دریافت سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ خواهند بود که این مبالغ نیز طبق روال و پس از برگزاری مجمع عمومی صندوق به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.

واریزی فرهنگیان بازنشسته در اسفند ماه انجام شد

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین از واریز ۳۵۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال به حساب بازنشستگان اسفند  ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این مبلغ به عنوان جدیدترین پرداخت صندوق به حساب ۱۶۸۵ نفر از فرهنگیان بازنشسته واریز گردید.
به گفته مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، سال گذشته همچنین بیش از ۲۵۰۰ میلیارد ریال، سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ به حساب بازنشستگان واریز شد.

واریزی صندوق برای ۷۶ هزار نفر

وی اعلام کرد: در سال گذشته در مجموع ۷۶ هزار و ۴۵۹ نفر از فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق در کمترین زمان و قبل از برقراری مستمری بازنشستگی، سهم الشرکه خود را از صندوق ذخیره دریافت نمودند این تعداد شامل فرهنگیان بازنشسته، بازخریدی، فوتی و انصرافی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان از فروردین تا اسفند ۱۴۰۲ است.

سودآوری و ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان اولویت فعالیت‌های صندوق است
مدیرعامل صندوق در ادامه تصریح کرد: با توجه به فلسفه وجودی صندوق ذخیره فرهنگیان و انتظاراتی که معلمان عزیز از این نهاد اقتصادی دارند، کارکرد و رسالت صندوق سودآوری و تولید ثروت برای اعضاست بنابراین هلدینگ‌ها و شرکت‌های صندوق باید در سال مالی جدید سودآوری مناسب داشته باشند.

رشد ۳۵ درصدی واریزی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱

احمدی به رشد ۳۵ درصدی میزان واریزی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: با افزایش درصد پرداخت حق عضویت توسط فرهنگیان عزیز، منابع بیشتری در اختیار صندوق قرار می‌گیرد و با بهبود سودآوری ناشی از فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌های تابعه صندوق، سهم الشرکه بیشتری به فرهنگیان عضو تعلق خواهد گرفت.

نمایندگی‌های صندوق آماده ارائه خدمات عضویت

احمدی با اشاره به آمادگی کامل دفاتر نمایندگی صندوق در سراسر کشور و ادارات تعاون آموزش و پرورش استان‌ها درخصوص ارائه خدمات عضویت به فرهنگیان افزود: فرهنگیان معزز می‌توانند تا ۵ درصد حقوق و مزایای خود در صندوق مشارکت نمایند و به همان میزان از سود حاصل از سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند.

احمدی اظهار داشت: در این راستا در همان ابتدای ورود به صندوق اعلام کردیم که شرکت زیان‌ده را در مجموعه صندوق تحمل نخواهیم کرد و فرصت سه ماهه داده شده تا شرکت‌ها جهت برون‌رفت از زیان و رسیدن به سودآوری، برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود را اعلام کنند.
وی گفت: با توجه به برنامه‌هایی که شرکت‌ها اعلام کرده‌اند، انتظار داریم که در سال جدید در هیچکدام از زیرمجموعه‌های صندوق، شرکت زیان‌ده نداشته باشیم و شرکت‌ها موظف هستند از همه پتانسیل‌ها و ابزار‌ها جهت رسیدن به سودآوری استفاده نمایند.

شفافیت حداکثری و نظارت هوشمند

احمدی یکی از سیاست‌ها و راهبرد‌های مهم صندوق را شفافیت، نظارت بر فعالیت‌ها و پاسخگویی برشمرد و گفت: با نظام‌مند کردن سیستم نظارت و یکپارچه‌سازی بخش‌های تابعه صندوق، سازوکار نظارت همه جانبه فراهم می‌گردد و صندوق با همکاری مدیران پاکدست، مسئولیت‌پذیر و متخصص در مسیر تامین منافع فرهنگیان و ذی‌نفعان گام برمی دارد.

مدیرعامل صندوق بیان کرد: در سال جدید، بورسی شدن شرکت‌های تابعه صندوق به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و دنبال خواهد شد، زیرا از این طریق ضمن تضمین شفافیت حداکثری، سودآوری و تولید ثروت شرکت‌ها نیز وضعیت بهتری خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان
  • واریز بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد
  • سهمیه بنزین اردیبهشت‌ شارژ شد | سهمیه باقی‌مانده در کارت های سوخت به ماه بعد منتقل می شود؟
  • سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بدون تغییر در کارت‌های سوخت شارژ شد