Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برآمده از تلاش‌ها و ایثارگری‌های شهدا و با هدایت‌های رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری ادامه یافته است.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: دشمنان مردم و منافع ملی کشور، با تهدیدهای خودشان قصد دارند مردم را ناامید کنند و مقامات آمریکایی و رسانه‌های خارجی هر روز تبلیغاتی منفی را مطرح میکنند اما مردم در این ۴۱ سال نشان داده‌اند که به این اباطیل گوش نداده و با انسجام بیشتر در صحنه‌های انقلاب اسلامی حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدخدایی خاطرنشان کرد: حضور مردم در تشییع سردار دل‌ها و سایر مراسمات دلبستگی خودشان به خدمت‌گزاران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داده است.

وی یادآور شد: انتخابات یکی از آن صحنه‌هایی بوده که مردم همیشه حضور پرشوری داشته‌اند و هیچ‌گاه به سخنان بیهوده دشمنان توجه نداشته‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: باید به تعبیر مقام معظم رهبری، مجلسی قوی و کارآمد، با نمایندگانی مومن و شجاع، تشکیل شود.

کدخدایی اضافه کرد: انتظار این است که مجلسی در طراز جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم و که این مجلس در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

وی عنوان داشت: انتخابات یک جشن ملی است و همه‌ مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، این نظام مقدس را گرامی می‌دارند.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: این یک تکلیف شرعی و الهی است که این نظام برآمده از خون شهدا را پاسداری کنیم و این پاسداری از طریق حضور در پای صندوق‌های رای انجام می‌شود.

کدخدایی یادآور شد: همیشه انتخابات در کشور ما، در نگاه دوست و دشمن، موجب تقویت پایه‌های نظام بوده و هست.

وی اضافه کرد: شورای نگهبان یک داور ملی است و همه ناظران وظیفه‌ای ملی دارند که با تخلفات انتخاباتی علی‌السویه برخورد کنند.

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: برای دریافت گزارش‌های مردمی از تخلفات انتخاباتی، سامانه‌ای به نام مردم ناظر توسط شورای نگهبان راه‌اندازی شده و ما تاکنون گزارش‌های متعددی را از طریق این سامانه دریافت کرده‌ایم و همکاران استانی موظفند که ضمن بررسی این گزارش‌ها، نتایج را به ما اعلام کنند.

کدخدایی تصریح کرد: همه‌ ما مسوولیت داریم که از آرای تک تک مردم صیانت کنیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب رای مردم را حق‌الناس تلقی کنیم و این شدنی نیست مگر با اجرای دقیق قانون.

وی اضافه کرد: هیچ کدام از ناظران در برخورد با تخلفات، مماشات نکنند و ما هم در تهران هیات‌های نظارت را پشتیبانی خواهیم کرد.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی مقام معظم رهبری شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان

 مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان کرم نارویی و ابراهیم شهرکی نسب دیدار و از آنان تجلیل کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان دیدار با خانواده شهدا را موجب افتخار و توفیقی بزرگ الهی قلمداد کردند که نصیب خدمتگذاران نظام شده است.

 کرمی در ادامه افزود: خانواده های معظم شهدا با توکل بر خدا و صبر در اوج قله های فداکاری و ایثار هستند .

 استاندار سیستان و بلوچستان خانواده شهدا را مایه خیر و برکت نظام و انقلاب  و امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانستند. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: فرصت های جدیدی برای توانمند سازی ایثارگران و نقش آفرینی در حوزه های اقتصادی استان با حمایت‌های استاندار فراهم آمده است.
 
 مجتبی میرحسینی در ادامه افزود: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با  احساس مسئولیت بیشتری تلاش نماییم. 

 معلم شهيد کرم نارویی در سال ۱۳۲۷ در شهرستان زاهدان ديده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۸ به دست اشرار کوردل در ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمد.

 شهید مدافع وطن ابراهیم شهرکی نسب مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در سن ۲۷ سالگی حین انجام مأموریت در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • کنایه فلاحت پیشه به شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • رصد حداکثری تخلفات بازار با آغاز طرح ناظران افتخاری
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان