Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:07:08 GMT

ناظران در برخورد با تخلفات انتخاباتی مماشات نکنند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۳۹۸

ناظران در برخورد با تخلفات انتخاباتی مماشات نکنند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مراسم افتتاح ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران برامده از تلاش‌ها و ایثارگری‌های شهدا و با هدایت‌های رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری ادامه یافته است.

وی ادامه داد: دشمنان مردم و منافع ملی کشور، با تهدیدهای خودشان قصد دارند مردم را ناامید کنند و مقامات آمریکایی و رسانه‌های خارجی هر روز تبلیغاتی منفی را مطرح می‌کنند اما مردم در این ۴۱ سال نشان داده اند که به این اباطیل گوش نداده و با انسجام بیشتر در صحنه‌های انقلاب اسلامی حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدخدایی اظهار داشت: حضور مردم در تشییع سردار دل‌ها و سایر مراسمات دلبستگی خودشان به خدمت‌گزاران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داده است.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: انتخابات یکی از آن صحنه‌هایی بوده که مردم همیشه حضور پرشوری داشته اند و هیچ گاه به سخنان بیهوده دشمنان توجه نداشته اند.

وی گفت: باید به تعبیر مقام معظم رهبری، مجلسی قوی و کارآمد، با نمایندگانی مؤمن و شجاع، تشکیل شود.

کدخدایی اظهار داشت: انتظار این است که مجلسی در طراز جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم و که این مجلس در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: انتخابات یک جشن ملی است و همه‌ی مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی، این نظام مقدس را گرامی می‌دارند.

وی اظهار داشت: این یک تکلیف شرعی و الهی است که این نظام برآمده از خون شهدا را پاسداری کنیم و این پاسداری از طریق حضور در پای صندوق‌های رأی انجام می‌شود.

کدخدایی گفت: همیشه انتخابات در کشور ما، در نگاه دوست و دشمن، موجب تقویت پایه‌های نظام بوده و هست.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان یک داور ملی است و همه ناظران وظیفه‌ای ملی دارند که با تخلفات انتخاباتی علی السویه برخورد کنند.

کدخدایی تاکید کرد: برای دریافت گزارش‌های مردمی از تخلفات انتخاباتی، سامانه‌ای به نام مردم ناظر توسط شورای نگهبان راه اندازی شده و ما تاکنون گزارش‌های متعددی را از طریق این سامانه دریافت کرده‌ایم و همکاران استانی موظفند که ضمن بررسی این گزارش‌ها، نتایج را به ما اعلام کنند.

وی گفت: همه‌ی ما مسئولیت داریم که از آرای تک تک مردم صیانت کنیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب رأی مردم را حق الناس تلقی کنیم و این شدنی نیست مگر با اجرای دقیق قانون.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: هیچکدام از ناظران در برخورد با تخلفات، مماشات نکنند و ما هم در تهران هیئت‌های نظارت را پشتیبانی خواهیم کرد.

کد خبر 4857249

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران کدخدایی جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان قاسم سلیمانی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ایران محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم

 غلامیان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

وی گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

غلامیان بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد