Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران جنبشهای حماس و جهاد اسلامی فلسطین تأکید کردند که ملت این کشور با طرح صلح تحمیلی معامله قرن مقابله خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی امروز چهارشنبه با یک هیئت از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به ریاست «موسی ابومرزوق» دیدار کرد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داد که این دیدار در چارچوب تماس‌های مداوم بین گروههای فلسطینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد حاضر در این نشست، راههای مقابله با طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن» و پیامدهای آن بر مسئله فلسطین را بررسی کردند.

این افراد تصریح کردند که «معامله قرن اجرایی نشده و [اجرای آن] موفق نخواهد بود».

سران حماس و جهاد اسلامی تصریح کردند که ملت فلسطین با مقاومت خود، با همه ابزارها در برابر این طرح خواهد ایستاد.

سران گروههای مقاومت همچنین از کشورهای عربی و اسلامی خواستند که هر گونه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را رد کنند و برای تقویت ایستادگی ملت فلسطین که مقدسات امت اسلام در این کشور دفاع می‌کند، بکوشند.

در این نشست تأکید شد که ملت فلسطین اصرار دارد به هر قیمتی، معامله قرن را از بین ببرد و معتقد است که «مسیر مقاومت، درست‌ترین راه برای شکست تمامی توطئه‌ها علیه مسئله فلسطین است».

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا هشتم بهمن ماه جاری طرح موسوم به معامله قرن را علنی کرد که موجی از مخالفت و محکومیت را به همراه داشت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جهاد اسلامی فلسطین فلسطین محور مقاومت جهاد اسلامی معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوران «بزن در رو» برای دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران

پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله اخیر دشمن صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق ثابت کرد که دوران "بزن در رو" دیگر به سر آمده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله اخیر دشمن صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق ثابت کرد که دوران "بزن در رو" دیگر به سر آمده است.

در این بیانیه آمده است: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنان پیگیر تحولات پاسخ  مشروع و شایسته جمهوری اسلامی ایران به جنایت دشمن صهیونیستی در هدف قرار دادن کنسولگری این کشور در دمشق و ترور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما ضمن قدردانی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران، موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالی که در برابر نسل‌کشی ملت فلسطین در غزه و تجاوزات علیه ساکنان قدس و کرانه باختری و اسرای فلسطینی سکوت کردند، را محکوم می‌کنیم.

حماس تاکید کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران تاکیدی است بر اینکه دورانی که دشمن صهیونیستی بدون هرگونه محاسبه و مجازات عربده‌کشی می‌کرد، به سر آمده و همزمان توهم تکیه کردن بر این رژیم نیز دیگر پایان یافته است.

این جنبش افزود: ما بار دیگر امت اسلامی و عربی و جریان‌های مقاومت در منطقه و تمامی آزادگان جهان را به ادامه حمایت از ملت فلسطین در نبرد مبارک طوفان الاقصی برای آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین فرامی‌خوانیم.

حماس: آزادی اسرای فلسطینی همچنان در راس اولویت‌های ماستحماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کندحماس: جنایات اشغالگران در بیمارستان شفا، جنایاتی جنگی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • پایان دوران «بزن در رو» برای دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران
  • عضو جهاد اسلامی: حمله ایران سیاست اسرائیل را برهم زد
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه