Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی غلام نبی توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور گسترده و مشارکت پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: مردم در این انتخابات باید بر اساس توصیه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی نسبت به گزینش افراد مناسب برای ورود به مجلس اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر ایرانی است زیرا انتخاب نماینده اصلح نقش مهمی در توسعه کشور در عرصه‌های مختلف دارد و همه ما باید برای نشان دادن بصیرت و بیداری ملت ایران اسلامی پرشورتر از سال‌های گذشته در این عرصه تاریخی و ملی شرکت کرده و با حضور خود صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

مولوی توکلی افزود: مردم باید به انتخاب و تعیین سرنوشت خود و کشور حساسیت داشته باشند و انتخاب آنان از روی تفکر، تامل و منطق باشد و در این برهه حساس که دشمنان نقشه های شومی برای کمرنگ جلوه دادن حضور ملت ایران در انتخابات دارند، وظیفه داریم در این رویداد تاریخی و سرنوشت ساز شرکت حداکثری داشته باشیم.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مثل همیشه با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای از اصول و آرمان‌های امام راحل و شهیدان و نظام مبتنی بر دین صیانت خواهند کرد.

وی با تاکید بر تحقیق در انتخاب نماینده اصلح گفت: مردم برای انتخاب نماینده اصلح باید بدانند کدام داوطلب گره‌گشای مشکلات مردم است، داوطلبی که برای کسب آرای مردم با هر شیوه و روش نامشروع دست به تبلیغات می‌زند بدون شک دغدغه مردم و حل مشکلات جامعه را ندارد.

شهرستان تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آرمان های امام راحل تبلیغات جنوب شرقی رهبر معظم انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار اکبرجاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام" حسین زرافشان در بندرعباس" ، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، طی سخنانی بیان داشت: صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانسته و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده شهدا در همه عرصه ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزشهای انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دلهاست.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده های محترم شهدا را فراموش نمی کنند و این عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می دانند و به واقع این عزیزان میراث داران این انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهداء است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهداء و تداوم راه آنها، دینی است که بر دوش ما نهاده اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه درحال حاضر دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهداء همچون همیشه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند