Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،علی مصطفوی رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی در هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی مشارکت حداکثری در انتخابات را هدف اصلی همه دغدغه‌مندان انقلاب دانست و افزود: همه موظف به فراهم سازی بستر‌های مشارکت باشکوه مردم در انتخابات هستیم چرا معتقدیم هر جا مردم حضور داشته اند بهترین اتفاق رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دشمن در تلاش برای القای ناامیدی در کشور است، اما همچو همیشه حضور پررنگ مردم دسیسه‌ها را خنثی می‌سازد.

مصطفوی با اشاره به تلاش متولیان برقراری امنیت در کشور و استان گفت: بهترین امنیت موجود در استان حاکم است و جا داد از تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی، مرزبانی، اطلاعات و سپاه و ارتش تقدیر کنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان افزود: هیچ گونه مشکل امنیتی در استان نداریم.

علی مصطفوی با اشاره به بارش‌های اخیر و پیش بینی بارش برف در برخی نقاط در ایام انتخابات، به تشکیل شورای مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: با بسیج امکانات و نیرو‌های امدادی که صورت گرفته راه دسترسی به هیچ روستایی مسدود نخواهد بود.

وی گفت: همه پیش بینی‌های لازم انجام گرفته است. یک دستگاه بالگرد برای شرایط اضطراری تدارک دیده شده است و اگر بالگرد به دلیل شرایط جوی قادر به پرواز نباشد نیرو‌های امدادی هلال احمر در جابجایی صندوق‌های رای مشارکت خواهند داشت.

مصطفوی با اشاره به اهتمام همه ارکان اجرایی و نظارت برای برگزاری انتخابات به صورت سالم و قانونمند گفت: در فضایی صمیمانه ارکان اجرایی اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت در سلامت انتخابات رقابت مثبت دارند و این بیانگر رویکرد و تلاش همه متولیان به سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم است.

 

انتهای پیام / ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات98 مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر گردید فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در  سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام  شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.  

متکی در ادامه توضیحاتش افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.  

نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

در خاتمه گفتنی است ۹۰ نفر از نمایندگان منتخب در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران