Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:35:34 GMT

کلید سازی سیار و معتبر در تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۴۹۵

کلید سازی سیار و معتبر در تهران

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جا گذاشتن و یا گم کردن کلید، شکستن کلید داخل قفل و... همگی از مواردی هستند که یقینا برای همه ما پیش آمده‌اند و یا در آینده رخ خواهد داد. در این گونه مواقع بهترین راه چاره این است که با یک کلید سازی معتبر تماس گرفته و حل مشکل را به آن‌ها بسپاریم چرا که بسیاری از قفل‌های امروزی عملا با کلنجار رفتن نه تنها باز نمی‌شوند بلکه ممکن است آسیب ببینند و هزینه‌های شما را چند برابر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر این اتفاق در نیمه شب و یا بعد از یک روز کاری سخت بیفتد چاره چیست؟ چرا که بیشتر کلید سازی‌ها در آن زمان از روز بسته هستند.

مطمئناً راه چاره این است که از الان تمهیدات لازم را در نظر بگیرید و یک کلیدسازی شبانه‌روزی را انتخاب کنید تا بتوانید در مواقع ضروری خود با آن‌ها تماس بگیرید. اما باید کلیدسازی شما از هر جهت معتبر باشد و بتوانید در هر تایم از شبانه‌روز با آن‌ها تماس گرفته و درخواست کمک کنید از طرفی دیگر باید قابل اعتماد باشند و سرعت و کیفیت بالا با هزینه‌های معقول داشته باشند که چنین مشخصاتی را تنها می‌توان در گروه تهران کلید مشاهده نمود.

ویژگی‌های گروه کلید سازی شبانه روزی تهران کلید

گروه کلید سازی شبانه روزی تهران کلید دارای مشخصات بسیار منحصر به فردی است که سبب می‌شود تا استفاده از خدمات آن برای تمام مردم تهران مناسب و بهینه باشد. این گروه متشکل از تعداد زیادی کلیدساز حرفه‌ای و ماهر است که در نقاط مختلف از تهران مستقر شده‌اند و بصورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته به پایتخت نشنیان خدمات ارائه می‌دهند و هرگاه تماسی دریافت کنند به وسیله موتور ٬خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به نقطه مورد نظر می‌رسانند.

تمام کلید ساز‌های این تیم احراز هویت شده‌اند و فاقد هرگونه سوء پیشنیه‌ای هستند. از طرفی دیگر گروه تهران کلید، تنها کلید ساز‌های متاهل را می‌پذیرد و لذا این موضوع باعث می‌شود تا حتی خانم‌ها هم بتوانند با خیالی آسوده درخواست‌های خود را به این تیم و کلید سازهایشان بدهند.

گروه کلید سازی شبانه روزی تهران کلید برای افزایش اطمینان خاطر همشهریان عزیز خدمات کلید ساز‌های خود را تضمین می‌کند و در صورتی که هر یک از اعضای این تیم هر گونه خسارتی را به مشتری وارد سازد، گروه تهران کلید بصورت کامل آن را برای مشتریان گرامی جبران می‌کند و همین فاکتور سبب می‌شود تا همشهریان گرامی بتوانند با خیالی آسوده به این مجموعه اعتماد نمایند.

نکته قابل توجه دیگری که در رابطه با گروه کلید سازی شبانه روزی تهران کلید وجود دارد تیم متخصص و حرفه‌ای آن است. این گروه دارای متخصصان مجرب و کاملا حرفه‌ای است که به راحتی می‌توانند هر گونه قفل از جمله قفل‌های سبک و سنگین، حرفه‌ای و ساده را باز نمایند. اعضای این گروه به خوبی برای باز کردن درب‌های ضد سرقت و پیچیده آموزش دیده‌اند و هیچ گاه اجازه نمی‌دهند که شما قفل بسته بمانید.

البته خدمات کلید سازی تهران کلید تنها محدود به ساخت کلید درب‌های مسکونی نیست بلکه باز کردن درب خودرو‌های ایرانی و خارجی و درب‌های کامپیوتری هم جزو تخصص‌های اعضای این تیم است که به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن قفل درب خودرو یا منزل خود را تعویض و یا تعمیر نمایید.

هزینه خدمات کلید سازی تهران کلید

همانگونه که اشاره کردیم خدمات تهران کلید بسیار گسترده است و طیف وسیعی از خدمات کلید سازی را در بر می‌گیرد و این در حالی است که سرعت و کیفیت انجام این خدمات نیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. مازاد بر موارد یاد شده تهران کلید یک مزیت دیگر نیز دارد که سبب شده است تا استفاده از خدمات آن برای اغلب مشتریان به صرفه و مناسب باشد. این مزیت قیمت بسیار مناسب خدمات این گروه است.

تعرفه‌های گروه تهران کلید بر اساس مصوبه‌های اتحادیه است و در بسیاری از مواقع نیز کمتر از آن است چرا که اعضای این گروه هزینه‌ای را صرف اجاره مغازه نمی‌کنند و صرفا از طریق تماس مشتریان به سرویس دهی می‌پردازند. این موضوع باعث شده است تا هزینه‌های تمام شده بر روی دوش مشتری به شدت کاهش یابد و این در نوع خود یک مزیت بی نظیر برای مشتریان گرامی است.

اگر شما نیز تمایل دارید تا کیفیت و سرعت این خدمات را مشاهده فرمایید و یا نیاز به یک کلید سازی شبانه روزی و معتبر در شهر تهران دارید می‌توانید هم اکنون با مشاوران ما در گروه تهران کلید تماس حاصل فرمایید تا شما را در کمترین زمان ممکن راهنمایی فرمایند.

برای تماس با کلیدسازی تهران کلید کافی است تنها به آدرس tehrankey.ir مراجعه کنید تا در هر ساعت از شبانه روز نزدیکترین کلید ساز به محل شما اعزام گردد.

برای مشاهده سایر خدمات گروه تهران کلید به آدرس اینترنتی tehrankey.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهر تهران گروه تهران کلید حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!

مرد جوانی که همسر خود را به قتل رسانده و با جسدش ۲ روز زندگی کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش تسنیم، اواخر فروردین امسال، مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، با اظهارات ضدونقیضی گفت: همسرم به‌نام مهتاب چندی قبل از خانه خارج شده، اما دیگر بازنگشته است. ساعتی پیش یک پیامک از تلفن‌همراهش برای من آمده است که در آن فردی نوشته بود، همسرم را به‌خاطر اختلافات شخصی به قتل رسانده و جسدش را در یک باغ دفن کرده است؛ سه فرزند دارم که بهانه مادر خود را می‌گیرند، لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی، تیمی از کارآگاهان با دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند و برای تحقیقات محلی پای در خانه زن فقدانی گذاشتند، اما در آنجا مشخص شد این زوج جوان اختلافات خانوادگی گسترده‌ای با یکدیگر دارند که همسایه‌ها نیز این موضوع را تأیید کردند.

تیم جنایی در گام بعدی سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند که بررسی‌های فنی در این شاخه از تحقیقات حاکی از آن بود چند هفته قبل این زوج جوان با یک خانواده دیگر برای مسافرت به شمال رفتند، اما پس بازگشت از این سفر اختلافات آن‌ها بیشتر شده است.

در ادامه نیز مشخص شد مردی که فقدانی همسر خود را با اظهارات ضدونقیضی به پلیس آگاهی گزارش کرده است، به فرزندان خود گفته است که مادرشان از خانه قهر کرده است و دیگر باز نخواهد گشت که این سرنخ‌های مهم باعث شد متهم با دستور بازپرس جنایی، بازداشت شود.

متهم که به مواد مخدر اعتیاد شدیدی دارد در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه اختلاف با همسر خود بود، اما او پس از مواجهه با مدارک موجود داخل پرونده چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک پرده برداشت.

مرد جوان ماجرا را این‌طور توضیح داد: با همسرم اختلاف داشتیم و به یکدیگر بدبین بودیم؛ چند هفته قبل با یک خانواده دیگر که از دوستان ما بودند به شمال رفتیم، اما من در آنجا مخفیانه و به‌دور از چشم مهتاب پیشنهاد دوستی به یکی از همسفر‌ها را دادم که همسرم متوجه و باعث شد اختلاف‌ها بیشتر شود.

متهم گفت: هنگامی به تهران بازگشتیم، بچه‌ها به مدرسه رفتند و مهتاب این ماجرا را با من درمیان گذاشت که منجر به درگیری شدید بین ما شد؛ در جریان این نزاع کنترل خود را از دست دادم و با یک روسری همسرم را به قتل رساندم؛ نمی‌دانستم چه‌کاری انجام دهم برای همین جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم و هنگامی که بچه‌ها به خانه آمدند مدعی شدم که مادرشان قهر کرده و از خانه رفته است.

وی ادامه داد: جسد نزدیک به ۲ روز زیر تخت قرار داشت و دچار جمود نعشی شده بود؛ برای همین وانت یکی از اقوام را قرض گرفتم و جسد را بین یک پتو قرار دادم؛ اتفاقاً آن روز نیز در ساختمان ما یکی از همسایه‌ها اسباب‌کشی داشت به‌خاطر همین کسی به من شک نکرد!

مرد جنایتکار گفت: جسد را به یکی از روستا‌های اطراف شرق تهران بردم و در آنجا دفن کردم و با تلفن همراه همسرم یک پیامک برای گمراه کردن مسیر پرونده برای خود ارسال و پس از آن با طراحی یک سناریوی خیالی فقدان مهتاب را به پلیس اعلام کردم.

پس از اعترافات متهم و رمزگشایی از سرنوشت مرگبار زن گمشده، کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی مأموریت یافتند به‌همراه متهم راهی روستای موردنظر واقع در شرق تهران شوند و جسد را پیدا کنند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران