Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:40:43 GMT

هالیوود مقصد بعدی لیونل مسی پس از بارسا؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۴۹۶

هالیوود مقصد بعدی لیونل مسی پس از بارسا؟

باشگاه لوس آنجلس گلکسی در پی تنش های اخیر بین مسی و باشگاه بارسلونا به وی پیشنهادی جذاب ارائه داده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از نشریه کلارین آرژانتین، لیونل مسی روزهای خوبی را در بارسلونا پشت سر نمی گذارد. از حیث فوتبالی او همچنان شماره یک تیم است و تعیین کننده ترین مهره ولی فصل جاری او از شرایط مدیریتی باشگاه گلایه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مسی با اخراج ارنستو والورده و به خصوص با شیوه برکناری او در نیمه های فصل موافق نبود. فوق ستاره آرژانتینی سپس با اریک آبیدال مدیر فنی باشگاه به تنش خورد. او در واکنش به ادعای آبیدال مبنی بر اینکه بازیکنان از کار با والورده رضایت نداشتند، گفت که بهتر است او نام این بازیکنان را نیز اعلام کند. واکنشی که یک هفته بارسلونا را وارد بحران کرد تا اینکه با جلسه بارتومئو و مسی کمی شرایط آرام  شد.

در نهایت دو روز پیش و با افشای رسوایی بارتومئو در مورد قرارداد با یک شرکت برای حمله به مخالفان باشگاه و حتی بازیکنان خودی از جمله مسی، شرایط بحرانی تر شد. مسی اعتقاد دارد که انتخابات ریاست بارسلونا باید زودتر برگزار شود یا اینکه او بر اساس بندی در قراردادش از بارسا جدا خواهد شد.

گییرمو باروس اسکلوتو سرمربی آرژانتینی لوس آنجلس گلکسی در پی اتفاقات اخیر با خورخه مسی پدر لیونل مسی تماس گرفته و به وی پیشنهاد داده تا او را برای آمدن به لیگ آمریکا متقاعد کند. گویا باشگاه آمریکایی حاضر است مبلغ هنگفتی برای مسی نیز هزینه کند.

 

لوس آنجلس گلکسی تنها باشگاه خوهان مسی نیست. منچسترسیتی و یوونتوس، جدی ترین گزینه های مسی در صورت جدایی او از بارسا هستند ولی باید توجه داشت که سیتی اخیرا از حضور در لیگ قهرمانان دو فصل پیش رو محروم شده و حضور رونالدو در یوونتوس نیز می تواند مانع بزرگی برای انتقال مسی باشد.

 

 

 

لیونل مسی لس آنجلس گلکسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی لس آنجلس گلکسی بارسلونا آنجلس گلکسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی