Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در آئین ارزیابی استعدادیابان رده‌های سنی فوتبال استان کرمان با حضور سرمربیان و استعدادیابان تیم‌های ملی پایه که در سالن همایش‌های کاخ انجام شد با اعلام اینکه استعداد‌هایی که در این استان وجود دارد، بیشتر در مناطق محروم است، گفت: ما منابعمان بیشتر در شمال و غرب و استعدادهایمان در جنوب و شرق استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او به حضور "آرتا" و "اسدآبادی" بازیکنان نرماشیری در تیم‌های ملی اشاره کرد و افزود: وقتی از منطقه‌ای چند بازیکن وارد تیم‌های ملی می‌شوند، این اتفاقی نیست، بلکه نشان می‌دهد آن منطقه حاصلخیز است و می‌توان از بازیکنان دیگری نیز بهره گرفت.

قرایی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تا زمانی استعدادیاب‌های خوبی نداشته باشیم، نمی‌توانیم استعداد‌های خوبی را پرورش دهیم، تصریح کرد: پس نخست باید استعدادیاب هایمان را پرورش دهیم، ارزیابی کنیم و آموزش دهیم، تا بتوانیم در کنار آن‌ها بازیکنان مستعدی را شناسایی کنیم.

 

او بیان داشت: استعدادیابانی که کار استعدادیابی را در این استان انجام دادند از بین بهترین مربیان استان کرمان انتخاب شدند و علاوه بر داشتن مدارج عالی مربیگری، تحصیلات آکادمی دارند و فوتبال را نیز به صورت حرفه‌ای دنبال کرده اند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به بحث استعدادیابان اشاره کرد و گفت: نگاه ما نگاه کیفی است، اصلاً به دنبال کمیت نیستیم، ما ۱۰، ۱۲ استعدادیاب خوب و باتجربه داشته باشیم، بهتر از این است، تعداد زیادی استعدادیاب ناکارآمد و فاقد تأثیر داشته باشیم.

 

قرایی افزود: تلاش کرده ایم از پراکندگی کل استان استفاده کنیم و در این راه، از هیچ کس غافل نشویم.

او تصریح کرد: امروز کرمان استانی کاملاً فوتبالیست و ۵۵ تیم در لیگ‌های مختلف کشوری دارد.

قرایی بیان داشت: سال گذشته خوزستان بیشترین تیم را در لیگ‌های کشوری داشت که فکر می‌کنم امسال، کرمانی اولین استانیست که بیشترین میزان تیم را در لیگ‌های مختلف کشور دارد.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: این نشان می‌دهد استان کرمان علی رغمِ شرایط سخت اقتصادی که دامنگیر فوتبال شده، از این غافل نبوده و امروز صاحب نام هستیم.

قرایی افزود: امروز اکثر باشگاه‌های این استان در همه رده‌ها تیم‌های لیگ برتری دارند و این نشان می‌دهد استان کرمان برای فوتبال پایه اهمیت ویژه‌ای قائل است.

او از مسئولان استعدادیابی فدراسیون خواست: علاوه بر کشف استعدادها، از استعدادیاب‌های خوب کرمانی نیز در لیگ‌های مختلف استفاده شود.

قرایی تأکید کرد: باید کسانی که در شهرستان‌ها هستند نیز انگیزه داشته باشند و در لیگ‌های مختلف از آن‌ها استفاده شود، تا علاوه بر ایجاد انگیزه به دانش مربیگریشان نیز افزوده شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال فوتبال استان کرمان لیگ های مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی که سال‌ها در تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران فعالیت می‌کرد و از او به عنوان کاشف ستاره‌هایی مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و ... یاد می‌شود بعد از چند سال که در عرصه مدیریتی فوتبال فعالیت کرد، امسال به نیمکت برگشت و به عنوان سرمربی مس کرمان عملکرد مناسبی داشت.

محمدی در اوایل فصل جاری بعد از نتایج ضعیف مس کرمان در لیگ دسته اول که این تیم را به قعرجدول رده‌بندی مسابقات برده بود، هدایت نارنجی‌های باسابقه فوتبال ایران را قبول کرد و در مدت فعالیت خود توانست عملکرد خوبی به جا بگذارد.

اکبر محمدی که تیمش روز یکشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ یک توانست در شیراز مقابل شهرراز بازی باخته را به تساوی بکشاند، تاکنون در 21 بازی به عنوان سرمربی مس کرمان فعالیت کرده و رکوردی جالب را در نباختن به ثبت رسانده است.

مس کرمان با هدایت محمدی در 21 بازی تنها سه شکست را تجربه کرده است؛ نارنجی‌پوشان که در 7 هفته ابتدایی تنها 5 امتیاز اندوخته بودند، از زمان حضور محمدی در راس کادرفنی 34 امتیاز به دست آوردند و حالا به رتبه‌های تک رقمی دست یافتند. مس اکنون در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و اگرچه شانسی برای صعود ندارد، اما تلاش می‌کند جایگاه بهتری را برای خود در پایان مسابقات ارزیابی کند.

مربی نام آشنای فوتبال ایران حالا توانسته بار دیگر نام خود را در فضای مربیگری فوتبال مطرح کند و نشان بدهد که همچنان توانایی‌های فنی خوبی دارد که به سود تیم‌های تحت هدایتش باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: در 21 هفته‌ای که کادر فنی تیم مس حضور پیدا کرده است درصدد بودیم از شکست و تفکر پذیرش راحت باخت فاصله بگیریم که خوشبختانه در این زمینه موفق بودیم و تنها سه شکست در این 21 هفته ثبت شد که یک باخت آن نیز در نیم فصل دوم به بازی برابر خیبر برمی‌گشت که به هیچ عنوان منصفانه و فوتبالی رخ نداد.

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور