Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@12:29:35 GMT

محسن‌نژاد به مدال برنز رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۶۴۲

رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو هند در حال برگزاری است.

اخبار ورزشی - در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر یک کرار البدهان از عراق را از پیش رو برداشت.

وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی در مصاب با ژولمان شارشنبکوف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان با نتیجه 9 بر 2 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن نژاد در این دیدار با نتیجه 4 بر 3 آدیوس سلطانگالی دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کشتی فرنگی اخبار ورزشی مهدی محسن نژاد جهان قزاقستان کشتی فرنگی نیمه نهایی مهدی محسن نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ورزشکاران فارسی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، یک مدال نقره و یک برنز  را از آن خود کردند.
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد. در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی کشتی گیر استان فارسی تیم ملی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ حریفی از چین به برتری رسید.

رستمی در نیمه نهایی ۱۰ بر صفر کشتی گیر قزاقستانی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت اما  در دیدار نهایی مقابل شینگو هارادا از ژاپن مغلوب شد و مدال نقره را بر گردن آویخت.
**********
امیر رضا ده بزرگی دیگر کشتی گیر استان فارسی هم در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر ، حریفی از چین تایپه را از پیش رو برداشت.

ده بزرگی در دور سوم ، کشتی گیر تاجیکستانی را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت ، اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به فرنگی کار قرقیزستانی واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

ده بزرگی در دیدار رده بندی ، ۹ بر صفر حریف چینی را برد و بر سکوی سوم این وزن ایستاد. 

دیگر خبرها

  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید
  • برنز 60 کیلوی آسیا به ده بزرگی رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • علیزاده، اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا صید شد + ویدئو
  • عبدی از کسب مدال برنز بازماند 
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید