Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با دعوت از همه اقشار جامعه برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: «انتخاب افراد اصلح یکی از وظایف مهمی است که باید به‌صورت آگاهانه صورت گیرد تا افراد لایق وارد مجلس شوند.»

احسان کامرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرعباس با مهم‌خواندن انتخابات پیش رو اظهار کرد: «دشمن با تمام قوا برای حضورنیافتن مردم برنامه‌ریزی کرده تا پس از ترور سردار حاج قاسم سلیمانی وانمود کنند که مردم از وضعیت کشور ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه مردم باید آگاه باشند که دشمن همواره به‌دنبال ایجاد اغتشاس، بلوا و برهم‌زدن نظم عمومی جامعه است، تصریح کرد: «مردم باید با داشتن اعتقاد راسخ به آرمان‌های انقلاب برای غلبه‌ بر دشمن تلاش کنند و اجازه ندهند برای از هم پاشیدن شیرازه اتحاد ملت دست به توطئه و خدعه بزند.»

رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان با تأکید بر اینکه امروز دشمن تنها راه پیش روی خود را دلسردکردن مردم از انقلاب می‌داند، یادآوری کرد: «از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون استکبار جهانی و عمال او از طرق مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی و ... وارد عمل شدند تا این انقلاب مردمی را از پای درآورند؛ اما حضور آگاهانه مردم اجازه فعالیت به دشمن را نداد و آنان را در تمام جبهه‌ها شکست‌خورده و مأیوس کرد.»

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه امروز در بوته آزمایش بزرگی قرار داریم و باید مانند همیشه در صحنه حضور داشته باشیم تا دشمن بداند که اختلافات جزئی و خانوادگی بین ملت ایران، آنان را از وحدت ملی و آرمان‌های انقلاب جدا نمی‌کند، تصریح کرد: «همیشه ملت ما در روزهای حساس به میدان آمده‌اند تا دشمن را ناامید و مأیوس کنند و این بار نیز با حضور میلیونی خود، شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند.»

کامرانی از جامعه دانشگاهی خواست تا با آگاه‌سازی اقشار دیگر جامعه، حضور حداکثری مردم را پای صندوق‌های رأی فراهم کنند و به مردم امید دهند که دشمن دیگر نفس‌های آخر خود را در میدان کارزار به نمایش گذارده و  این بار نیز مانند گذشته در زیر گام‌های میلیونی ملت لِه خواهد شد.

وی عنوان کرد: «دانشگاهیان با حضور پرشور خود در روز جمعه دوم اسفند ماه 1398 بار دیگر شکوه، عظمت و بالندگی انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان  بکشند و پرچم اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بر قله‌های افتخار جهان به اهتزاز درآورند.»

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان واحد بندرعباس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان احسان کامرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور اول، خبرگزاری مهر برای کمک به انتخاب شایسته و کارآمد، پویشی تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» راه‌اندازی کرد.

این پویش سراسری، با حضور «محمدتقی شاهچراغی» رییس ستاد انتخابات کشور و «محمدمهدی رحمتی» مدیرعامل خبرگزاری مهر در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران رونمایی شد.

در این پویش که به همت خبرگزاری مهر و در آستانه آغاز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شد، همه نامزدها می‌توانستند از طریق یک لینک که با پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌شد، مراحل ثبت نام خود را انجام داده و از تبلیغات رایگان در این پویش بهره ببرند.

از میان ١۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات، راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار ۵ نفر دیگر به دور دوم کشیده شد.

برنامه ویژه پویش خبرگزاری مهر برای دور دوم انتخابات

اکنون و در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری مهر درصدد است در قالب «پویش با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» با انجام مجموعه مصاحبه‌هایی با ۹۰ نفر راه‌یافته به دور دوم انتخابات، دیدگاه‌های آن‌ها برای بهبود عملکرد مجلس را در سطح گسترده بازتاب بدهد.

خبرگزاری مهر در راستای رسالت رسانه‌ای خود و به نمایندگی از مردم، برنامه راه‌یافتگان به دور دوم برای بهبود عملکرد مجلس و تسهیل خدمت‌رسانی را جویا خواهد شد و به سمع و نظر افکار عمومی می‌رساند.

در این میان، پویش تبلیغاتی خبرگزاری مهر برای ۵ نفر نامزدی که پیشتر به این پویش پیوسته بودند و به دور دوم راه یافته‌اند، برنامه ویژه دارد.

خبرگزاری مهر با دعوت از این ۵ نفر جهت حضور در خبرگزاری، با ایشان مصاحبه مکتوب و تصویری انجام خواهد داد و در سکوهای مجازی خبرگزاری به صورت گسترده منتشر می‌کند.

در این مصاحبه‌ها نامزدهای مدعو برنامه‌های عملی خود برای کارآمدی و ارتقای هر چه بیشتر مجلس آینده را مطرح خواهند کرد.

انتشار زندگی‌نامه این پنج نفر، دیگر برنامه تبلیغاتی خبرگزاری مهر خواهد بود.

تبلیغات انتخاباتی و دور دوم انتخابات مجلس چه زمانی انجام می‌شوند؟

بر اساس اعلام رسانه‌ها دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار است روز ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شود. این در حالیست که دور اول انتخابات مجلس، روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای انتخاب ۲۹۰ نفر نماینده مجلس شورای اسلامی از ۲۰۸ حوزه انتخابیه برگزار شد.

حضور بیش از ۲۵ میلیون شرکت‌کننده، آمار مشارکت بیش از ۴۱ درصد در انتخابات را رقم زد. با این حال، کار انتخاب نهایی در ۲۱ حوزه به دور دوم کشیده شد تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده (از میان ۹۰ نفر) در مرحله دوم انتخابات مشخص شود.

امروز شنبه «محسن اسلامی» دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی با اشاره به حوزه‌های انتخابیه که به دور دوم کشیده شده‌اند، اظهار کرد: انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد و حوزه‌های «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردی»، «تهران، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدابنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبدکاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی»، «ملایر» و «ورامین» به این دور راه یافتند.

اسلامی افزود: در مجموعِ این ۲۲ حوزه، ۱۱۵۲۴ شعبه خواهیم داشت. انتخابات ۸ حوزه انتخابیه با هماهنگی و تأیید شورای نگهبان به‌صورت تمام‌مکانیزه خواهد بود؛ البته حوزه‌های ملایر و آبادان در مرحله اول هم به‌صورت تمام‌مکانیزه انتخابات داشتند. وی با اشاره به حوزه‌هایی که دور دوم انتخابات در آن‌ها به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد افزود: حوزه‌های «قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی»، «خرم‌آباد و چگنی»، «کرمانشاه»، «شیراز و زرقان»، «تهران، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس» و «تبریز، آذرشهر و اسکو» در این مرحله انتخابات تمام‌الکترونیک دارند.

اسلامی همچنین با اشاره به جدول زمان‌بندی تبلیغات انتخابات گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به‌مدت هفت روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. ممنوعیت تبلیغات از ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت تا آغاز انتخابات در روز جمعه را خواهیم داشت.

کد خبر 6083476 حسام رضایی

دیگر خبرها

  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است
  • پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است