Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره «جشنواره کار ایران»، ۴ تا ۶ اسفندماه امسال در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود. در این دوره سازمان‌های معتبر فرصت‌های شغلی خود را ارائه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، ایجاد ارتباط مستقیم میان کارفرمایان و کارجویان هدفی است که برگزارکنندگان این رویداد دنبال می‌کنند تا کارجویان ارتباط مستقیم با مدیران منابع انسانی سازمان‌های گوناگون داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا حضور صنایع و سازمان‌های مختلف در محیط دانشگاهی به شکل‌گیری ارتباط بین سازمان‌ها و دانشگاهیان کمک می‌کند.

فراهم‌کردن فرصتی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای تجربه مصاحبه‌های شغلی و ارائه فرصت‌های کارآموزی و استخدام سازمان‌های حاضر در جشنواره کار و امکان ارسال رزومه نیز از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

کار و کارآفرینی یکی از بخش‌های این رویداد است که شرکت‌ها در این بخش به معرفی خود و فرصت‌های شغلی می‌پردازند. همچنین مصاحبه حضوری با مدیران شرکت‌های صنعتی، دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها از دیگر بخش‌های این رویداد است. همچنین برای ارتقاء سطح توانمندی افراد کارگاه‌های تخصصی نیز برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت علمی، نخستین دوره این جشنواره با حضور بیش از ۷۰ سازمان شامل شرکت‌های صنعتی، دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها برگزار شد و بیش از ۷۵۰ جایگاه شغلی در نمایشگاه کار تعریف شد. دومین دوره این جشنواره نیز با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و با هدف نزدیکی آن به استانداردهای جهانی نمایشگاه‌های کار با ارائه نوآوری‌های جدید برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت اشتغال معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد

نشست داوری نهایی آثار برتر جشنواره نشریات دانشجویی تیتر با حضور چهره‌های شاخص رسانه‌ای برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازوزارت علوم، نشست داوری نهایی آثار برتر جشنواره نشریات دانشجویی تیتر با حضور مرتضی درخشان مسئول هماهنگی کمیته داوران جشنواره تیتر، علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی دبیر سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۳ برگزار شد.

مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این نشست به اهمیت فعالیت نشریات دانشجویی اشاره و بر لزوم رشد دانشجویان فعال و علاقه‌مند به حوزه رسانه تاکید کرد.

در ادامه این نشست، داوری نهایی با بحث و بررسی پیرامون آثار برگزیده در رسته‌های مختلف جشنواره تیتر انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی
  • حمایت از کسب و کار‌هایی با سطح بلوغ فناوری سه یا بالاتر 
  • حمایت یک میلیارد تومانی از کسب و کار‌های دارای سطح بلوغ فناوری ۳ یا بالاتر