Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، دو تیم تراکتور و مس کرمان از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با پیروزی پر گل ۴ بر یک برابر حریف دسته یکی خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 

در این بازی محمدرضا خانزاده (۳۲)، اشکان دژآگه (۴۲)، رضا اسدی (۴۴ از روی نقطه پنالتی) و سعید مهری (۷۷) برای تراکتور گلزنی کردند و بهرام رشید فرخی (۵۹) تک گل مس را به ثمر ساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از تراکتور دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به این مرحله راه یافته بودند و از بین دو تیم استقلال و سپاهان نیز یک تیم راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد. 

کد خبر 4857272 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: جام حذفی تیم فوتبال تراکتور باشگاه مس کرمان جام حذفی فوتبال کشور تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران قهرمانی آسیا لیگ برتر والیبال والیبال کشتی آزاد الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود.

 روز گذشته از ساعت 19 امروز (دوشنبه ششم فروردین) دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه در دومین و آخرین دیدار دور رفت این مرحله در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و شهدابی‌ها هم سه بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

دیدار برگشت دو تیم شهداب و ارومیه ساعت 19 روز چهارشنبه هشتم فروردین برگزار می‌شود و مدافع عنوان قهرمانی در صورت کسب دومین پیروزی، حریف برنده نهایی جدال پیکان و فولاد سیرجان خواهد شد.

شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال 1398 فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال‌های 1400 و 1401 و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال 1402 به دنبال هت‌تریک قهرمانی است.

شهرداری ارومیه در ابتدای دور برگشت لیگ برتر مردان با پنج برد و 13 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار داشت و با نمایش بازی‌های خوب در دور برگشت و کسب 9 برد دیگر در پایان مرحله مقدماتی با 14 پیروزی و 39 امتیاز، به رتبه هفتم رسید تا ضمن پنج پله صعود در جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

این تیم در مرحله نخست پلی آف در سه مسابقه به مصاف طبیعت تیم دوم جدول رفت و با کسب دو پیروزی مقابل این تیم قدرتمند، ضمن شگفتی‌سازی حریف شهداب در مرحله نیمه‌نهایی شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد
  • برد شهداب مقابل دُرناها در نیمه‌نهایی والیبال
  • نیمه نهایی لیگ والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال
  • نیمه‌نهایی والیبال |‌ شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال