Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:42:52 GMT

کی روش در مادرید به هدف اولش نرسید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۶۹۹

کی روش در مادرید به هدف اولش نرسید

سرمربی تیم ملی کلمبیا شب گذشته برای دیدن بازی یکی از شاگردانش در مادرید حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه" پس از حدود 70 روز مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از دور حذفی خود آغاز شد و در یک بازی مهم اتلتیکو مادرید پذیرای لیورپول بود. در این بازی که با برتری یک بر صفر اتلتیکو مقابل مدافع عنوان قهرمانی اروپا خاتمه یافت مهمانان ویژه ای هم حضور داشتند که یکی از آنها کارلوس کی روش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم ملی کلمبیا به همراه ماریو آلبرتو یه پس هماهنگ کننده لجستیک کلمبیایی ها این روزها در پایتخت اسپانیا حضور دارد. هدف از این سفر تماشای بازی دو بازیکن کلمبیایی حاضر در تیم های مادریدی است. خامس رودریگز در رئال و سانتیاگو آریاس در اتلتیکو بازیکنان ملی پوش کلمبیایی هستند و کلی روش برای ملاقات با‌ آنها به اسپانیا رفته است.

 

اما در گام نخست این سرمربی به هدف خود نرسید. کی روش در نظر داشت بازی آریاس را در ترکیب لیورپول ببیند. اما این بازیکن که در دیدار قبلی مقابل سویا در ترکیب اصلی اتلتی ها قرار گرفته بود در مقابل لیورپول حتی در فهرست 18 نفره هم حضور نداشت.
رسانه های اسپانیایی دلیل غیبت آریاس در لیست اتلتیکو را بیماری اعلام کرده اند که البته هنوز تایید نشده است.

تیم ملی کلمبیا کلمبیا کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کلمبیا کلمبیا کارلوس کی روش سرمربی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان به المپیک نرسید

مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز آغاز شد که احمد جوان سهمیه را از دست داد.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز در بیشکک پیگیری شد که ۳ ورزشکار کشورمان برای رسیدن به سهمیه روی تشک رفتند. سهمیه المپیک فقط به فینالیست‌ها تعلق می‌گیرد.

نتایج به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان مبارزه کرد که ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان کشتی گرفت که با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و به سهمیه نرسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جوان به المپیک نرسید
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!