Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاج منصور ارضی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که لیست "هیئت" کنسل شده است و کسانی که قصد رای به لیست هیئت را داشته‌اند به لیست وحدت رای بدهند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حاج منصور ارضی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که لیست "هیئت" را کنسل شده است و کسانی که قصد رای به لیست هیئت را داشته‌اند به لیست وحدت رای بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین اقدام عملی برای وحدت نیروهای انقلاب با ارائه"لیست هیئت" توسط اینجانب صورت گرفت که ابتدا 25 نفر از لیست های ارائه شده در لیست هیئت قرار داده شد و معرفی گردید و اکنون هم  تعداد 14 نفر از  "لیست هیئت" در "لیست نهایی وحدت" کنونی قرار گرفته است.

سیاح به نفع لیست وحدت انصراف دادبه نفع لیست وحدت؛"محمد سلیمانی" از انتخابات مجلس انصراف داد

بر اساس نظر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای "مد ظله العالی" مبنی بر جهاد عمومی و برگزاری انتخابات پرشور که نتیجه آن انشاءالله با اتحاد همگانی وبا وجود ظرفیت عظیم هیأت مذهبی ،شکست جبهه باطل خواهد بود لذا "وحدت" ضروری است.

"أللّهُمَّ انصُرِ الإسلَامَ وَ أهلَهُ وَ اخذُلِ الکُفرَ
 وَ أهلَهُ"

والْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِینَ‌

منصور ارضی
30 بهمن 1398

به گزارش تسنیم، شب گذشته شورای ائتلاف و جبهه پایداری لیست واحدی را با عنوان لیست وحدت منتشر کردند؛ برخی مداحان دیگر از جمله محمود کریمی نیز اعلام کرده اند که به لیست وحدت رای خواهند داد.

انتهای پیام/

 

R1455/P31462/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصولگرا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصولگرا احزاب اصولگرا لیست وحدت رای لیست هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در حاشیه مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید «محمدولی قرنی» اولین رئیس ستاد ارتش اظهار داشت: شهید قرنی اولین شهید ترور است؛ او کسی است که شخصیتی ویژه و مثال‌زدنی داشت.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه شهید قرنی در دوران حکومت پهلوی یکی از گزینه‌های نزدیک به دربار بود، افزود: در آن مقطعِ خدمتی، شهید قرنی متوجه شد که مسئولان دربار فساد زیادی دارند و لذا عَلم مبارزه با رژیم پهلوی را بلند کرد که در این مسیر دو بار به اتهام کودتا علیه رژیم طاغوت دستگیر و زندانی و سپس با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آزاد شد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه شهید قرنی پس از پیروزی انقلاب از سوی امام راحل با درجه سرلشکری به عنوان رئیس ستاد ارتش منصوب شد، عنوان کرد: شهید قرنی فقط ۴۰ روز در این مسئولیت ایفای نقش کرد؛ اما در این مدت کوتاه ضمن انجام اقداماتی ارزشمند، مبارزات شدیدی با عوامل ضد انقلاب که به دنبال منحل کردن ارتش بودند، انجام داد.

وی تأکید کرد: هر کشوری نیاز به یک سپر دفاعی دارد و در آن مقطع زمانی، ارتش تنها سپر دفاعی کشور بود که اگر منحل می‌شد، کشور بدون سپر دفاعی باقی می‌ماند؛ لذا امام (ره) شهید قرنی را به این مسئولیت منصوب و در جلسات مختلف از این شهید دفاع کرد و اجازه نداد که آسیبی به ارتش وارد شود. این عمیق نگاه امام خمینی (ره) را نشان می‌دهد که ارتش را به عنوان سپر دفاعی کشور حفظ کرد.

دریادار سیاری با اشاره به فعالیت عناصر ضد انقلاب در اوایل پیروزی انقلاب در غرب کشور گفت: در آن مقطع، تفکرات بنی‌صدر خلاف خط مشی انقلاب اسلامی بود؛ ولی شهید قرنی در مقابل این تفکرات ایستادگی کرد و این موجب شد که بنی صدر شهید قرنی را از کار برکنار کند که در نهایت، این شهید استعفای خود را به امام (ره) تقدیم کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش انقلابی بودن و حرکت در مسیر انقلاب را نیازمند برخورداری از «بصیرت» دانست و با بیان اینکه شهید قرنی نمونه بارزی در این زمینه بود، اظهار داشت: شهید قرنی بصیرت داشت و نتیجه اقداماتش این بود که آسیبی به ارتش وارد نشود.

وی با بیان اینکه شخصیت شهید قرنی همچون شخصیت شهید صیاد شیرازی می‌تواند به عنوان الگو مورد بهره‌برداری قرار گیرد و خط فکری، اقدامات و رفتار آنها در دانشگاه‌ها تدریس شود، افزود: شهید قرنی نگاه و شناخت دقیقی داشت و بنی‌صدر و اطرافیان او را به خوبی می‌شناخت.

امیر سیاری اضافه کرد: پس از شهادت سپهبد قرنی به دست گروهک «فرقان»، امام خمینی (ره) فرمودند که این شهید را در جوار بارگاه حضرت معصومه (س) به خاک بسپارید که این موضوع عمق نگاه امام خمینی (ره) نسبت به جایگاه دین و انقلاب در ارتش را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین با تأکید بر لزوم خودکفایی در حوزه دفاعی و نظامی، عنوان کرد: اصولاً در بحث نظامی‌گری تا جایی امکان دارد، باید انسان به توانمندی‌های خود متکی باشد. در زمان جنگ تحمیلی کارمان به جایی رسیده بود که گلوله توپ را جیره‌بندی کرده بودیم و توان تولید نداشتیم؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی به قدری تولید داریم که صادرات هم داریم.

وی در پایان درخصوص آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات گفت: مأموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از تمامیت ارضی، حفظ استقلال و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ارتش با بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس از تجهیزات به‌روز و نیروی انسانی با بصیرت، مهارت‌دیده و متعهد برخوردار است و این آمادگی را داریم تا در هر جایی که هر مأموریتی ابلاغ شود، وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • پسر منصور پورحیدری: حسینی باید تشویق می شد، نه تنبیه؛ مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • رفع تداخلات ارضی از ۶۸ درصد زمین‌های کشاورزی
  • کنسل شدن نبرد کلاسیک تیلور - یزدانی در پاریس