Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس‌نیوز، مرتضی طلایی نایب رییس و عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران از بیانیه 260 نفر از امنا و معتمدین محلات کلانشهر تهران در حمایت از نامزدی محمدباقر قالیباف و لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: معتمدین محلات کلانشهر تهران همواره پرچمدار دفاع از انقلاب و آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده اند؛ لذا با درک حساسیت این دوره انتخابات و احساس مسئولیت این بیانیه را آماده و آن را امضا کرده اند، البته جمع آوری امضاها با استقبال مواجه شده و ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح ذیل است:

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (سوره رعد، آیه 11)

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت صباّر ایران اسلامی و بازتعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی بود. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه 22بهمن در سراسر میهن اسلامی برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنا و مفهوم متفاوت داشت که برای دوستان، مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب، مایۀ یأس و ناامیدی بود.

امروزه ملت پرافتخار ایران، در حال آفرینش یوم الله ها هستند و با خلق حماسه ها، عظمت و شکوه خود را به رخ جهانیان و دشمنان نظام اسلامی می کشند. ملّت عزیز ایران نشان داد که از خطّ مجاهدتِ شجاعانه دفاع میکند، ملت ایران وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کرد. و حالا ملت شریف ایران در لبیک به فرامین رهبر فرزانه خود، همّت گمارده است که قوی باشد و تمامی آرزوهای اردوگاه استکبار جهانی را به خوابی پریشان و آشفته مبدل خواهد کرد.

ملت با عظمت ایران می دانند هر انتخاباتی به تناسب موقعیت زمانی و چگونگی تحولات سیاسی و اجتماعی آن دوره، حائز اهمیت است. انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در موقعیتی برگزار می‌گردد که جمهوری اسلامی ایران با پیمودن مسیر مقاومت و پایداری در برابر فشارهای نظام سلطه، به قدرت برتر و موثر جهانی تبدیل شده است. موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و شکست‌ها و ناکامی‌های آمریکا و متحدان او در منطقه؛ ایالات متحده و برخی دیگر از کشورهای سلطه گر را درباره تحولات سیاسی منطقه و جهان در آینده نگران ساخته است. بسیاری از صاحب‌نظران معتقدند روزبه‌روز بر عمق راهبردی ایران در منطقه و جهان افزوده می شود و سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایی متکی بر قدرت نظامی آمریکا در منطقه با شکست کامل مواجه شده است.

با این دیدگاه انتخابات یازدهم مجلس، به لحاظ اوضاع زمانی که در آن، روند خصومتها و تحریم ها از سوی استکبار جهانی مشاهده می شود و انقلاب اسلامی از گردنه فتنه عبور کرده، با ناکارآمدی و توطئه های منحرفینی که در بعضی از مواضع حساس کشور لانه کرده اند مواجه است؛ ازاهمیّت و حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود .

بنابراین امضا کنندگان ذیل بعنوان جمعی از معتمدین محلات کلانشهر تهران، ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت یکپارچه و حماسی در انتخابات 2 اسفند؛ حمایت قاطع خود را از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و خدمتگزار جهادی و مدیرکارآمد، آقای دکتر محمدباقر قالیباف اعلام می دارد.

ان شاءالله نصرت الهی و فرج و گشایش در مسائل شخصی و اجتماعی برای مردم عزیز ایران، در راه است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اصولگرایان تهران بیانیه قالیباف طلایی معتمدین محلات انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم

محمدرضا هاجری در یکصد و پنجاهمین جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: عملیات سربلند وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس، نشان داد دوران اشغالگری، زورگویی و تجاوزگری به سر آمده است و افکار عمومی جهان با فلسطین است. اگرچه حامیان رژیم کودک و زن کش صهیونیستی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا و امثالهم، این رژیم درحال احتضار را در نفس کشیدن، زنده نگه داشته، اما خودشان می‌دانند که مرده متحرک شده، نفس‌های آخر را می‌کشد، روزی قطع خواهد شد. همچنین وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط امریکا نشان داد طرح رسوای دو دولتی ادعایی، سرابی بیش نبوده است.

او افزود: مراسم بزرگداشت سعدی در اول اردیبهشت، متأسفانه سال به سال تنزل پیدا کرده است و آنگونه که شایسته نگین فرهنگ، زبان و ادب فارسی است، برگزار نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه مقام معظم رهبری در سفر به شیراز فرمودند: سعدی و حافظ، دو گوهر درخشان بر پیشانی زبان فارسی و ادبیات فارسی هستند. این چیزی نیست که کسی بخواهد آن را معرفی کند. روزگاری رؤسای جمهور، وزیران فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی در مراسم سالروز سعدی شرکت می‌کردند، اما کار را به جایی رسانده اند که حتی وزیران به مراسم نمی‌آیند، پیام می‌فرستند. این بی احترامی تحقیر آمیز را نمی‌توان توجیه کرد.

هاجری ادامه داد: لازم است مجمع نمایندگان فارس، با طرح سوال و تذکر به دو وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و گردشگری ازجایگاه شیراز و مفاخر فارس دفاع کنند؛ لذا با شعار نمی‌توان روستایی را اداره کرد و استان فارسی که در نوروز امسال مقام اول حضور گردشگران را داشته است دو وزیر فخیمه چرا حداقل برای سپاسگزاری به شیراز نیامدند و شیراز در قلّه فرهنگی را به پای سلایق ناصواب قربانی کردند.

او اضافه کرد: متأسفانه صدا و سیمای مرکز فارس همچون سال‌های گذشته، مراسم آرامگاه سعدی را به صورت زنده پوشش خبری کامل نداد، که جای تأسف بسیار دارد. این قصه پر غصه همچنان ادامه دارد. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: نزدیک به دو دهه در خیابان قصرالدشت، نزدیک عفیف آباد، محل ساخت برج‌های دوقلو تجاری، سد معبر ایجاد شده است و پیاده راه‌ها اشغال، معابر عمومی و کوچه‌ها به محل ساخت الحاق شده اند. این در حالی است که حق شهر به یغما رفته و با مفاسد اقتصادی همراه و همزاد بوده و گویا پروژه مصادره شده است؛ لذا تقاضا دارم دستگاه‌های عزیز قضائی، بازرسی محترم، حقوقی شهرداری و کمیته شفافیت شورا در این پروژه و مکان ناصواب و نا مناسب ورود پیدا نموده، به ادامه اشغالگری‌ها پایان دهند.

هاجری ادامه داد: شورا و شهرداری شیراز با کمک بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی و وام مناسب، مشکل تاکسی‌های فرسوده را در شیراز برطرف کرد و به منظور پاک و سلامت نگه داشتن فضای شهری، واگذاری دوچرخه‌های برقی به مردم را با تسهیلات ویژه از جمله وام‌های بی بهره عملیاتی کنند.

او با بیان اینکه بانک شهر می‌تواند در این کار، پیش قدم شود، افزود: شورا و شهرداری سود بانکی را به عهده بگیرد تا شاهد رونق و گسترش دوچرخه‌های برقی باشیم. از سوی دیگر شرکت دوچرخه‌های بی دود، می‌تواند دوچرخه‌های خود را به مردم واگذار نماید تا مردم صاحب شده، استفاده از دوچرخه‌های برقی، عمومی و خصوصی‌تر دنبال شود. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: بدون شک شورا و شهرداری جلودار جهش عمران و آبادی شهر بوده، هست و خواهد بود. اما میل به پروژه‌های بزرگ شهری عاملی شده است تا بعضی پروژه‌های عمرانی محلات مستضعف شهر گم شده و مهجور بمانند.

هاجری تاکید کرد: نباید اجازه داد پروژه‌های راهگشای خُرد به پای پروژه‌های کلان قربانی شوند. چرا که امید آفرینی در شهر اقتضا می‌کند پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم. همچنین قرارگاه محرومیت زدایی بهتر است آورده‌ی دیگر دستگاه‌ها غیر از شورا و شهرداری را ارائه نماید تا ترک فعل دیگر دستگاه‌ها در محرومیت زدایی مشخص شود و شهرداری، ام المخارج شهر تلقی نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟
  • چرا ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم از اهمیت زیادی برخوردار است؟
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور