Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سران جنبشهای حماس و جهاد اسلامی فلسطین تأکید کردند که ملت این کشور با طرح صلح تحمیلی معامله قرن مقابله خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی امروز چهارشنبه با یک هیئت از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به ریاست «موسی ابومرزوق» دیدار کرد.
پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داد که این دیدار در چارچوب تماس‌های مداوم بین گروههای فلسطینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افراد حاضر در این نشست، راههای مقابله با طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن» و پیامدهای آن بر مسئله فلسطین را بررسی کردند.
این افراد تصریح کردند که «معامله قرن اجرایی نشده و [اجرای آن] موفق نخواهد بود».
سران حماس و جهاد اسلامی تصریح کردند که ملت فلسطین با مقاومت خود، با همه ابزارها در برابر این طرح خواهد ایستاد.
سران گروه های مقاومت همچنین از کشورهای عربی و اسلامی خواستند که هر گونه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را رد کنند و برای تقویت ایستادگی ملت فلسطین که مقدسات امت اسلام در این کشور دفاع می‌کند، بکوشند.
در این نشست تأکید شد که ملت فلسطین اصرار دارد به هر قیمتی، معامله قرن را از بین ببرد و معتقد است که «مسیر مقاومت، درست‌ترین راه برای شکست تمامی توطئه‌ها علیه مسئله فلسطین است».
این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا هشتم بهمن ماه جاری طرح موسوم به معامله قرن را علنی کرد که موجی از مخالفت و محکومیت را به همراه داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ملت فلسطین معامله قرن معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم

مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه هوایی «عوبدا» در جنوب اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: مجاهدان ما سه‌شنبه شب پایگاه هوایی عوفدا رژیم صهیونیستی واقع در جنوب فلسطین اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین اعلام کرد که پایگاه نظامی سپیر متعلق به نظامیان رژیم اشغالگر را در فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از مقاومت فلسطین و محکوم کردن حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بار‌ها پایگاه‌های ارتش آمریکا در عراق و سوریه و همچنین اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • انفعال سران برخی کشور‌های اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • رئیسی در دیدار زیاد نخاله: بی‌عملی برخی کشورهای اسلامی در قبال فلسطین، موجب تأسف است
  • انفعال سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • طوفان الاقصی توانست حصارهای ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد / روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد
  • روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد/ طوفان الاقصی توانست حصارهای ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد
  • قالیباف: از جبهه مقاومت پشتیبانی می‌کنیم
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • هنیه با امیرعبداللهیان دیدار می‌کند