Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب قصد داریم به‌صورت کاملا تخصصی به معرفی دو شغل پردرآمد در بازار کار مشاغل فنی یعنی " هوشمندسازی ساختمان" و "تعمیرات پکیج دیواری" بپردازیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه فنی برق، در این مطلب به بررسی بازار کار و روش‌های کسب درآمد در این دو شغل می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

معرفی بازار کار هوشمند سازی ساختمان:

امروزه ساختمان‌های هوشمند به دلیل آسایش و آرامش بسیاری که به همراه می‌آورند بسیار گسترش پیداکرده است، مزایای بیشمار هوشمند سازی ساختمان باعث شده است که تقاضا برای هوشمند سازی افزایش‌یافته و به دنبال آن بازار کار هوشمند سازی ساختمان رونق بیشتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در بسیاری از شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز پروژه‌های هوشمند سازی ساختمان به کار گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه پیاده‌سازی پروژه‌های هوشمند سازی ساختمان نیازمند مهارت و دانش تخصصی در بخش‌های مختلفی مانند برق، سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتر و ... می‌باشد و به دلیل کمبود نیروی متخصص در این زمینه، نیاز به تربیت متخصص حرفه‌ای در این زمینه بسیار احساس می‌شود.

بدون شک چنین متخصصی می‌تواند بازار کار گسترده و درآمد بالایی داشته باشد.

برای کسب این تخصص و درآمد راه سختی پیش رو نیست، خوشبختانه امروزه دوره‌های هوشمند سازی ساختمان به‌صورت کاملا تخصصی و عملی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌گردد، آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه‌های هوشمند سازی ساختمان است که به‌صورت کاملا پروژه محور و زیر نظر اساتید باتجربه دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان را برگزار می‌کند.

آموزش هوشمندسازی ساختمان چگونه منجر به درآمدزایی می‌شود؟

همان‌طور که اشاره شد متخصص هوشمند سازی ساختمان می‌بایست برای پیاده‌سازی پروژه هوشمند سازی دانش و مهارت کافی در رشته‌های گوناگونی مانند برق، عمران، معماری و ... داشته باشد.

در دوره‌های هوشمند سازی ساختمان به‌صورت کاملا حرفه‌ای تمامی مهارت لازم و موردنیاز برای پیاده‌سازی خانه هوشمند آموزش داده می‌شود.

مزیت شرکت در این دوره‌ها این است که با شرکت در این دوره‌ها به‌صورت کاملا عملی و در محیطی نزدیک به محیط واقعی کار مراحل و مباحث هوشمند سازی به شما آموزش داده می‌شود.

این امر باعث می‌شود به‌خوبی و بدون ترس و استرس وارد بازار کارشده و درآمدزایی از طریق پیاده‌سازی پروژه‌های مربوطه بپردازید.

درآمد هوشمند سازی ساختمان چقدر است؟

درآمد پروژه‌های هوشمند سازی ساختمان تحت تاثیر میزان مهارت فنی شما در پیاده‌سازی پروژه‌های مربوطه می‌باشد؛ زیرا همان‌طور که اشاره شد هوشمند سازی ساختمان امری بسیار تخصصی می‌باشد؛ اما در صورت داشتن دانش و تخصص لازم می‌توان به درآمد خوب میانگین ۱۰ میلیون در ماه رسید.

برای رسیدن به این مهارت می‌بایست هزینه کرده و دوره‌های خانه هوشمند را گذراند. البته این هزینه با اجرای اولین پروژه هوشمند سازی جبران خواهد شد.

بازار کار تعمیرات پکیج دیواری

امروزه استفاده از پکیج دیواری به دلیل مزایایی که نسب به دیگر وسایل گرمایشی دارند روزبه‌روز بیشتر خواهد شد.

درواقع می‌توان گفت پکیج دیواری جایگزین دیگر لوازم گرمایشی شده و تقریبا در تمامی ساختمان‌ها تازه ساز از این وسیله استفاده می‌شود.

با افزایش تقاضا برای نصب پکیج دیواری، همچنین بالا بودن هزینه تعویض پکیج نسبت به تعمیرات آن بدون شک نیاز به تعمیرات پکیج بیشتر خواهد شد و این نشان از بازار کار خوب تعمیرات پکیج دیواری می‌دهد.

چگونه در شغل تعمیرات پکیج دیواری موفق شویم؟

برای موفقیت در شغل تعمیرات پکیج دیواری و کسب درآمد از بازار کار آن می‌بایست کلیه شرایط یک تعمیرکار حرفه‌ای پکیج دیواری را داشته باشید.

مهم‌ترین عامل موفقیت در شغل تعمیرات پکیج داشتن مهارت و دانش لازم و کافی می‌باشد، زیرا تعمیرات پکیج دیواری امری تخصصی بوده که در صورت نداشتن مهارت به‌خوبی نمی‌توانید به تعمیر آن بپردازید.

علاوه بر دانش، رعایت نکات ایمنی و آشنا بودن با آن از دیگر عواملی است که تعمیرکار پکیج باید با آن آشنا باشد، زیرا رعایت نکردن نکات ایمنی مشکلات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد آورد.

داشتن ارتباطات و تعاملات با نمایندگی‌های پکیج دیواری و دیگر مشاغل مانند تعمیرکار کولر و غیره نیز در موفقیت در بازار کار پکیج تاثیر گذار می‌باشد.

به‌طورکلی باید گفت شرط لازم برای موفقیت در این شغل کسب مهارت تخصصی می‌باشد که با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه فنی برق به این تخصص دست خواهید یافت.

درآمد شغل تعمیرات پکیج دیواری چقدر است؟

میزان درآمد در شغل تعمیرات پکیج دیواری متاثر از عوامل گوناگونی مانند، میزان مهارت، دانش و توانایی تعمیرکار، میزان تبلیغات، میزان ارتباطات و تعاملات با دیگر مشاغل، دقت در کار و حسن انجام کار، تعداد ساعات کاری و ... می‌باشد.

به‌طورکلی باید گفت درآمد در شغل‌های فنی حرفه‌ای مانند تعمیرات پکیج، هوشمند سازی، تعمیرات کولر، نصب دوربین مداربسته و ... وابسته به میزان مهارت و پشتکار تکنسین می‌باشد؛ بنابراین برای موفقیت در این مشاغل بهترین راه افزایش سطح دانش و مهارت است که با شرکت در دوره‌های آموزشی به این مهم می‌توان دست‌یافت.

آموزشگاه فنی برق به‌عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های برق و الکترونیک در ایران دوره‌های متنوعی را به‌صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار می‌نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فنی برق به آدرس www.fannibargh.com مراجعه یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فنی برق پکیج دیواری هوشمندسازی هوشمند سازی ساختمان آموزشگاه فنی برق پیاده سازی پروژه صورت کاملا بازار کار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟

فرارو- گلکسی A05s در دسته ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ قرار می‌گیرد.

به گزارش فرارو؛ قیمت گلکسی A05s نسخه ۶۴ گیگ، هزمان با آخرین روز‌های فروردین امسال حدود چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان اعلام می‌شود و گلکسی A15 که جزو میان‌رده‌های اقتصادی بازار است، دست‌کم شش میلیون قیمت دارد.

ردمی A2 پلاس، در جمع گوشی‌های شیائومی در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد و این یکی با برچسب چهار میلیونی در ویترین موبایل‌فروشی‌ها جا خوش کرده است.

آیفون 13 پرو مکس که در نبود مدل‌های نسل 14 و 15 اپل، دو دستی به جایگاه گرانقیمت‌ترین گوشی در بازار موبایل ایران، چسبیده و در یکسری از فروشگاه‌ها تا ۱۲۰ میلیون قیمت‌گذاری شده است.

گلکسی A55 سامسونگ این وسط یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار است و نهایتا ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. یا پوکو X6 پرو شیائومی که حداکثر ۱۸ میلیون تومان قیمت دارد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

17 میلیون و 300 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون و 200هزار تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

100 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

18 میلیون تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

42 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد