Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال تراکتور در خانه خود موفق شد مس کرمان را شکست دهد و به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، تیم‌های تراکتور و مس کرمان از ساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند.

این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود تراکتور به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌ها:

محمدرضا خانزاده (۳۲)، اشکان دژاگه (۴۲)، رضا اسدی (۴۴) و سعید مهری (۷۷) برای تراکتور

بهرام رشید فرخی (۵۹) مس کرمان

حسین ترابیان به عنوان داور و محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

با ثبت این نتیجه تیم فوتبال تراکتور به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد.

دو تیم در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفتند:

ترکیب تراکتور: رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و اوکاچا حمزاوی

مس کرمان: فرهاد کرمانشاهی، علیرضا آرتا، حسین مجلی شنانی، امین جهان کهن، پوریا غلامی، مجتبی مقتدایی، بهرام رشید فرخی، رضا صدری، امیر طاهر، میثم تهی‌دست و ارشیا عباسی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام حذفی تیم فوتبال تراکتور اشکان دژاگه رضا اسدی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم