Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان رقابتهای دسته 109+ کیلوگرم وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا شریفی و حسن پور پس از کسب مدال طلا و نقره این وزن روی سکو عکس دونفره یادگاری گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان 2020 قاره آسیا، از 25 تا 30 بهمن ماه با رقابت 197 وزنه‌بردار دختر و پسر در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

117 پسر شرکت‌کننده که 48 نفر در بخش نوجوانان و 85 نفر هم در بخش جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم 4 نفره نوجوانان کشورمان با کسب 3 مدال طلا، 7 نشان نقره و 2 گردن‌آویز برنز و 305 امتیاز تیمی در رده چهارم آسیا قرار گرفت.

همچنین تیم ملی وزنه برداری جوانان نیز با 8 نفر در این مسابقات شرکت کرد که در نتیجه ملی‌پوشان کشورمان 4 مدال طلا، 10 نشان نقره و 5 گردن آویز برنز و 641 امتیاز نایب قهرمان آسیا شدند.

*در آخرین روز از رقابتهای وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در تاشکند، عصر امروز در دسته 109+ کیلوگرم رده سنی جوانان، آیت شریفی و رضا حسن‌پور ملی‌پوشان کشورمان روی تخته رفتند و مدال های طلا و نقره دسته فوق سنگین جوانان را تصاحب کردند تا سکوهای سه گانه فوق سنگین جوانان، همانند سکوهای سه گانه فوق سنگین نوجوانان در تیول قدرت ایران باشد.

*با کسب طلا و نقره دسته فوق سنگین جوانان سرود ملی ایران همانند دسته فوق سنگین نوجوانان در سالن برگزاری رقابتهای وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا نواخته شد تا در دو روز متوالی سالن مرکزی تاشکند مزین به سرود ایران شود.

*حضور دو ایرانی روی سکوهای سه گانه دسته 109+ کیلوگرم جوانان آسیا بسیار جالب توجه بود و مراسم اهدای مدال های این وزن با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری انجام شد.

*آیت شریفی و رضا حسن‌پور بعد از کسب مدال طلا و نقره سنگین وزن روی سکو به تنهایی با پرچم سه رنگ عکس یادگاری گرفتند.

*بعد از مراسم اهدای مدال نیز ملی‌پوشان، مربیان و مسئولان فدراسیون وزنه برداری عکس یادگاری گرفتند.

*با توجه به اتمام رقابتها، اعضای کادر حاضر در سالن مسابقات در ابتدا با کاروان ایران عکس گرفتند و سپس کلیه اعضای تیم اجرایی عکسی به یادگار ثبت کردند.

 

انتهای پیام/س

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نوجوانان قهرمانی آسیا وزنه برداری جوانان وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا طلا و نقره فوق سنگین مدال طلا حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو

کاروان ووشوی ایران در رقابت‌های انتخابی جام‌ جهانی در چین با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ قهرمان شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یین کشور چین آغاز شد و امروز به پایان رسید.

ووشوکاران ایران که در روز نخست به ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز رسیده بودند، در روز دوم به درخشش خود ادامه دادند و موفق به کسب ۷ طلا و ۴ نقره دیگر شدند.

در مبارزه‌های امروز بخش ساندا، محسن محمد سیفی، سهیل موسوی، علی خورشیدی و محمدرضا ریگی ۴ مدال طلا گرفتند. زهرا کیانی، شاهین بنی‌طالبی و تیم دوئلین مردان (شامل مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما) ۳ طلا در بخش تالو کسب کردند. همچنین سهیلا منصوریان در ساندای بانوان و مصطفی حسن‌زاده به همراه زهرا جلیلی ۳ نقره کاروان ایران را به ارمغان آوردند.

بدین ترتیب کاروان ۱۴ نفره ووشوی کشورمان در پایان مسابقات، موفق به کسب ۱۳ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز شد و مقام قهرمانی و نخست تیمی و مجموع را تصاحب کرد. این مسابقات در حالی به اتمام رسید که تمامی ورزشکاران اعزامی کشورمان به این پیکارهای موفق به کسب مدال شدند.

چین با ۷ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز دوم شد و ازبکستان با ۳ طلا، ۸ نقره و ۶ برنز در رده سوم ایستاد.

فهرست مدال‌آوران ایران به شرح زیر است:

طلا/ ساندا:

صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم

شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم

سیدمعین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم

محسن محمد سیفی ۷۰ کیلوگرم

سید سهیل موسوی ۷۵ کیلوگرم

علی خورشیدی ۸۰ کیلوگرم

محمدرضا ریگی ۸۵ کیلوگرم

تالو:

مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن

زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و چیانگ‌شو ( ۲ طلا)

هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن

شاهین بنی طالبی در فرم نان‌چوان

تیم دوئلین مردان (دو نفره) با ترکیب مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما

نقره/ ساندا:

سهیلا منصوریان ۶۰ کیلوگرم

تالو:

مصطفی حسن زاده در فرم نان چوان

زهرا جلیلی در فرم دائو شو

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن

برنز/ تالو:

زهرا جلیلی در فرم چانگ چوان و گون شو (۲ مدال)

هلیا اسدیان در فرم نان‌چوان

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران روز طلایی ووشوی ایران در قهرمانی آسیا

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند