Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@19:48:42 GMT

تقویت روحیه گل گهر برای بازی با استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۸۴۸

گل گهر برنامه های آماده سازی اش را برای انجام یک بازی حساس و مهم برابر استقلال اینروزها در تهران پیگیری می کند.

به گزارش" ورزش سه" گل گهر به واسطه حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و بازی این تیم در هفته بیستم که روز یکشنبه برگزار می شود ، فرصت بیشتری برای آماده سازی دارد و مجید جلالی برای اینکه تیمش در شرایط مسابقه باقی بماند یک بازی دوستانه برای تیمش در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل گهر فردا به مصاف تیم عقاب از تیم های لیگ دسته سوم می رود و به نظر می رسد جلالی سعی دارد با برگزاری این مسابقه بازیکنان تیمش را از نظر روحی و روانی قبل از بازی بزرگی که پیش رو دارند بالا ببرد. او برای بازی با استقلال دو مهره اصلی اش را در اختیار ندارد؛ مهرداد عبدی به دلیل مصدومیت و میلاد فراهانی به دلیل محرومیت نمی توانند در این بازی برای تیمشان به میدان بروند.

 


گل گهر سه بازی سخت در سه هفته پیش رو برابر استقلال ، سپاهان و شهرخودرو دارد اما این بازی ها می توانند نقطه عطفی برای این تیم باشند. کسب نتیجه خوب در این مسابقات می تواند جواز حضور گل گهر در لیگ برتر را یک فصل دیگر تمدید کند، آن ها در اولین قدم باید به مصاف تیم آماده استقلال بروند. استقلال با وجود نتایج نه چندان خوب در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب نتیجه در لیگ برتر است و به نظر می رسد با رسیدن مصدومان مطرحش مثل دیاباته، قائدی و کریمی با ترکیبی تقریبا کامل به سیرجان برود.


با این وجود گل گهر که در بازی برابر تراکتور نشان داد حتی توان شکست دادن و متوقف کردن تیم های بزرگ و بالانشین را دارد در بازی با استقلال هم به دنبال کسب سه امتیاز است. سه امتیازی که می تواند این تیم را با روحیه ای عالی راهی بازی دشوار بعدی برابر سپاهان کند.

استقلال تهران گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران گل گهرسیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان

تیم فوتبال گل‌گهر با پنج غایب برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گل‌گهر سیرجان در حالی این هفته میزبان استقلال خوزستان است که پنج بازیکن خود را در اختیار ندارد.

عصبانیت اوزونیدیس پس از شکست گل‌گهر: ما را مسخره کردند

 

نوید عاشوری وینگر تأثیرگذار گل‌گهر با مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مواجه شده است و تا پایان بازی‌های این فصل غایب خواهد بود.

مسیح زاهدی، احمد زنده‌روح و علیرضا آرتا هم سه مصدوم دیگر مس هستند که این بازی را از دست خواهند داد. این در حالی است که روبرتو تورس هم محروم است و نمی‌تواند تیمش را در بازی با استقلال خوزستان همراهی کند.

گفتنی است، دیدار گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت 17:45 روز پنجشنبه 30 فروردین در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو | سوناک: ایران اشتباه محاسباتی کرده است
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد