Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به راه‌اندازی سرای نوآوری در این دانشگاه گفت: این سراها با هدف تبدیل تحقیقات به محصولات تخصصی و مفید ایجاد و راه‌اندازی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، دکتر قباد بهزادی‌پور در نخستین چالش فناوری ملی(فابام) که با هدف بررسی نیازهای صنعت و گسترش همکاری‌ها و ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوآوران با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی استان اصفهان، مدیران سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، صاحبان صنعت و پژوهشگران برتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد، گفت: سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از دو بخش شتابدهنده و مرکز رشد برای پیش‌بینی و اجرای آموزش‌های هدفمند و با هدف تبدیل خروجی تحقیقات به یک محصول تخصصی و مفید راه‌اندازی شد و شروع به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در همین راستا و برای شتاب بخشیدن به این اهداف چالش‌های فناوری جهت رویارویی و ارتباط مستقیم و بی‌واسطه صنعت و دانشگاه پیش‌بینی شده و چالش ملی فابام اولین رویداد در نوع خود بوده و قصد داریم این الگو در حد ملی و با ظرفیت و توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو و ۷۰ هزار عضو هیأت علمی در سطح کشور اجرا شود.

دکتر بهزادی پور تصریح کرد: با احساس وظیفه دانشگاه آزاد اسلامی در راه‌اندازی و آغاز به کار سراهای نوآوری، اعضای هیأت علمی و دانشجویان می‌توانند با تجربیات تلخ و شیرین واحدهای صنعتی، شرکت‌ها، کارخانجات و واحدهای تولیدی آشنا شده و با عملیاتی شدن فعالیت‌های آنان و حضور در بازار کار و سرمایه، علاوه بر هدف‌گذاری درست در بازار، شناسایی ظرفیت‌ها و نیاز صنایع و طراحی برای آن نیاز، بتوانند الگوها و تجربیات بدست آمده را به دیگر پژوهشگران و دانشجویان منتقل کرده و شاهد نتایج ملموس‌تر و سودآورتر، هم برای دانشگاه و مراکز علمی و هم برای مراکز صنعتی و تولیدی باشیم.

بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، در حاشیه این نشست ضمن انتخاب پژوهشگران برگزیده و طرح‌های نوآور برتر، کارگاه‌های آموزشی طرح‌های نوآورانه برگزار شد و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی، آخرین ایده‌ها و طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را ارائه داده که منجر به استقبال صنعتگران و انعقاد تفاهم‌نامه بین صنعت و صاحبان طرح‌ها و مخترعان طرح‌ها شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرای نوآوری آزاد دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر جواد نوری نیا  در حاشیه   بازدید از شرکت بسته بندی عسل از بحث و بررسی در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل در استان خبر داد.

وی در این خصوص  اظهار کرد: این مجموعه پتانسیل راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل را با همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی دارد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به عنوان یکی از قطب های تولید زنبور عسل کشور نیازمند تدوین یک استاندارد مناسب برای این محصول و تکمیل تولید زنجیره محصولات عسل است.

 

دیگر خبرها

  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان