Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون شطرنج گفت: دوم اسفند، روز انتخابات، روز جشن، شور و شعور ملت ایران است.یقینا ورزشکاران و جوانان در سراسر کشور با عزمی راسخ و همتی بلند در انتخاباتی دیگر شرکت خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهرداد پهلوان‌زاده، انتخابات را فرصتی برای انتخاب افراد اصلح در جامعه طبق خواست و انتخاب مردم دانست  و گفت: مشارکت حداکثری می‌تواند بهترین اتفاق را برای جامعه رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص لزوم مشارکت همه آحاد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهمترین حسن برگزاری انتخابات این است که مردم در یک رویداد بزرگ همراه هستند و از فقیرترین تا غنی‌ترین قشر مردم در کنار هم در این مشارکت حضور دارند. 

رییس فدراسیون شطرنج تصریح کرد: بی‌تردید مردم فهیم کشورمان بار دیگر پای صندوق رای حاضر خواهند شد و پس  از آن نیز  پای انتخابشان که از روی بینش و آگاهی است، خواهند ایستاد.

وی حضور و مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در این رویداد را بسیار مهم  دانست و افزود: قطعا انتخاب مسئولان اصلح تصمیم‌ساز در جامعه باید طبق خواست و انتخاب مردم باشد و مشارکت حداکثری می‌تواند بهترین اتفاق را برای جامعه رقم بزند.

رییس فدراسیون شطرنج گفت: دوم اسفند، روز انتخابات، روز جشن، شور و شعور ملت ایران است. یقینا ورزشکاران و جوانان در سراسر کشور با عزمی راسخ و همتی بلند در انتخاباتی دیگر  شرکت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج مهرداد پهلوان زاده مشارکت حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به انتخاب هو اسکورد

با نزدیک شدن به پایان فصل، صحبت‌های زیادی پیرامون انتخاب بهترین‌های فصل مطرح می‌شود. 

بهترین بازیکنان هر باشگاه لیگ برتری تا بدین جای فصل ۲۴-۲۰۲۳ از نگاه هو اسکورد مشخص شدند. 

طرفداری | بر اساس نمرات هو اسکورد، بوکایو ساکا بهترین بازیکن آرسنال در فصل جاری لیگ بوده است. همچنین رودری بهترین بازیکن منچسترسیتی، محمد صلاح بهترین بازیکن لیورپول، کول پالمر بهترین بازیکن چلسی، سون هیونگ مین بهترین بازیکن تاتنهام و برونو فرناندز نیز بهترین بازیکن منچستریونایتد معرفی شده است. نام بازیکنان برتر سایر تیم‌ها نیز در تصویر زیر به چشم می‌خورد. 

ناگفته نماند که بر اساس نمرات هو اسکورد، ساکا با دریافت میانگین نمره ۷.۶۱ بهترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر بوده است و پس از او رودری (۷.۶۰) و مایکل اولیزه از کریستال پالاس (۷.۴۱) در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بر اساس نمرات هو اسکورد

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به انتخاب هو اسکورد