Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کمیته بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات فدراسیون فوتبال مشغول ارزیابی نهایی مدارک و سوابق نفراتی است که فرم‌های تاییدیه خود را به دبیرخانه فدراسیون ارائه کرده اند و به زودی اسامی نهایی برای بررسی صلاحیت حراستی در اختیار نهاد‌های ذی ربط قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کسب صندلی سهمیه باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نفراتی مانند میر معصوم سهرابی (سرپرست تراکتور)، علی جواهری (مدیرعامل باشگاه گل گهر)، شهره موسوی (مدیرعامل بادران)، علیرضا کبیری (مدیرعامل سرخ پوشان پاکدشت)، هوشنگ نصیرزاده (مدیرعامل ماشین سازی)، فرهاد حمیداوی (مالک باشگاه شهرخودرو)، جواد محمدی (مدیرعامل ذوب آهن)، سعید آذری (مدیرعامل فولاد) و یکی - ۲ نفر دیگر ثبت نام کرده بودند که به نظر می‌رسد صلاحیت آن‌ها تایید نشده است.

یکی از مدیران باشگاه‌ها به دلیل نرسیدن به شرایط سنی ۳۵ سال نتوانست در این انتخابات شرکت کند. یکی از مدیران هم به دلیل نداشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس صلاحیتش رد شد. یک مدیر صاحب نام هم به دلیل به حد نصاب نرسیدن سابقه مدیریتی او در ورزش از جمع نفرات تایید صلاحیت شده خارج شد.

بیشتر بخوانید: چه نفراتی از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال محروم شدند؟

همچنین برای تصاحب صندلی هیئت‌های استانی هم عبدالکاظم طالقانی، طهمورث حیدری و علی قرایی که به ترتیب رئیس هیئت‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کرمان هستند بیش‌ترین شانس را دارند، اما به نظر می‌رسد مدارک تحصیلی یکی از این نفرات با ایراد اساسی کمیته سه نفره همراه شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد

انتخابات هیئت کشتی استان تهران با رد شکایت مطرح شده، قانونی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون کشتی در این مورد نوشت: «رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آنها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت‌های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک/ ترکیب ۱۷ نفره برای پاریس
  • نفرات راه یافته به فینال و رده بندی پنج وزن نخست
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!